מהם הטרנדיים האופנתיים לקיץ 2022 ! - coca style

26 במאי 2022

מהם הטרנדיים האופנתיים לקיץ 2022 !

 הקיץ הגיע, ועכשיו שהשמש זורחת חייב כמה לוקים ואקססוריז מרעננים, אז כיאה למכורה עשיתי קנייה.

 בואו להציץ ולשמוע מהם הטרנדיים האופנתיים לקיץ 2022
 גווני הקיץ השנה קצת שונים מכל קיץ שהיה אם שנה שעברה היו כאן צבעי גלידה וצבעים נועזים, הקיץ נהיה עובדי אדמה, הפלטת צבעים הם גוווני אדמה, אדום חמרה, פשתנים, חומים, צהובים וחרדליים. הבגדים יהיו משולבים עם עץ וקש ויהיה ממש מעניין.
 
תיק קש סגול- 
תכלס חשבתי שהוא קשה כזה וכבד הגיע ממש קליל, קצת מרגיש לי איתו "איש הקש" אבל בשביל המחיר שלו הוא בסדר והוא משדרג כל הופעה.
מגיעה עם בטנה יפה

מכנסים - הם לא פשתן אבל בד מאוד נעים יש לו בד נעים נושם בדיוק לקיץ, הזמנתי מידה s, הכי אהבתי את הסיומת של המכנס פשוט נדיר.

חולצה למבדה - זה מסוג החולצות שתתן לך חשק לרקוד, אממה מתאים לבעלות חזה קטן, מי שהיא עם חזה גדול שתדע מראש שצריך להיות זהירות  (השתמשתי במדבקות חזה שנצמדות על מנת להגן עליי מפני הצצות 😉)
הזמנתי מידה s ומצטערת שלא הזמנתי xs כי אולי הוא היה צמוד מידי.


ועכשיו שמלה- היסטרית עם פתחי איוורור הזמנתי מידה s , זה יושב מצויין ואני מאוד אוהבת! 

תיק אומנות
את החולשה שלי לתיקים אתן כבר מכירות, חייב תיק שיעשה את כל ההופעה. ונו נראה לי שזה בא בול! 

וקבלו אותי בשמלה לבנה קטנה עם התיק ההורס הזה

פריטים מזהים של הבגדים- 

מכנס פרנזים
מזהה פריט - 6693622
תיק פרנזים סגול 
מזהה פריט 9901824
חולצת למבדה 
מזהה פריט 8445142
שמלת שרוכים 
מזהה פריט 9967568
תיק קש יצירת אומנות
מזהה פריט 9070377

כל הפריטים המצולמים כאן הם מהאתר shein לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקופון של 15% הנחה ללא הגבלה ותמיד תוכלו תמיד להשתמש בקוד קופון של 15% על קנייה בלי הגבלת קנייה כל אחד יכול להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים ,
הקוד  limor03  שיהיה ברור אני לא מקבלת מהקוד הזה רווחים זה נטו בשביל קוראות 
הבלוג שלי, אז תהנו ותפיצו הלאה.
ואם יצא לך לקנות אל תשכחו לתייג אותי limoralzami@

אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 

https://goo.gl/KT8c4G

וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

https://instagram.com/limoralzami

נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE







אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי