אורך חיים בריא - coca style

28 במאי 2022

אורך חיים בריא

בזמן האחרון לכולנו יצא לנו לשמוע את המונח אורח חיים בריא, ולשמחתי הרבה, זה לא נהיה מונח שגור- אלא שהיום אנשים מאמצים תזונה בריאה, ספורט ומבינים כמה זה חשוב.


אז היום, אני לא הולכת לתת לכם נוסחת קסם - איך לעשות דיאטה?איך לקיים אורח חיים כמו שלי?
אבל אתן לכם כמה טיפים ששידרגו אתכם ויתנו לכם בוסט ומוטיבציה לקיים את זה.

בגדי ספורט- היום יש בגדי אימון  מעוצבים ומהממים, ולא תאמינו ברגע שאני לובשת את הבגד ספורט כאילו משהו במוח שלי משתנה ונותן לי לעשות דברים מהר יותר , ואוטומטית בא לי לעשות ספורט. אס תשקיעו בבגד ספורט שתרגישי יפה ונוח איתו 
הבגד אימון שלי הוא מהמותג פנטה ריי , מותג חדש שהיתרון שהבד נעים נושם והוא ממש נוח


אוכל בריא- אני אוכלת לפי אבות המזון, פחמימות+ חלבון+ שומן+ והמון ירקות.
אני משתדלת לאוכל לאורך כל יום כמה ארוחות ובכולם משלבת חלבון.
אז ככה שאם אתם רואים בבלוג כאן שאני מכינה איזה מאפה שמרים ממש שווה- תבינו שגם המאפה הזה נכלל בתזונה שלי ולא מרגישה רגשות אשם- הכל כמו בכל דבר בחיים- חובה איזון.

נישנושים-כבר הבנתי כמה חשוב לדאוג גם לנישנושים מראש, כי לי אם אין נישוש אני פותחת את המקרר ואז מתחילה לאכול כל הבא ליד.
אם בא לכן נישנוש טעים ובריא קבלו את הדבר הכי טעים שיש, קינואה ושוקולד שילוב מטורף!
מותג חטיפי הקינואה שוקולד המהפכני UNDERCOVER הגיע לישראל, במגוון טעמים, שוקולד מריר קינואה ואוכמניות, שוקולד מריר קינואה ורימונים, שוקולד מריר קינואה ומלח ים ועוד.
והאמת אחד כזה סוגר לי את הפינה של נישנוש עם הקפה. מאוד משביע.

ספורט וכושר אפליקציות שוות- יש לי בפלאפון שתי אפליקציות, שאני ממליצה לכם בחום זה אפליקציה לחיטוב הבטן ואפליקציה לחיטוב כל הגוף. סך הכל שיעור הוא בן 5 עד 20 דקות ומה שהכי כיף באפליקציה שיש בזה הדרגתיות ומי שיעור לשיעור אפשר להתקדם פלאים, כמו כן יש באפליקציה גם תזכורות ממש כמו שעון  מעורר שמזכיר לך לעשות ספורט.

ומי שחבר בקופת חולים כללית ורוצה להנות מלעשות ספורט ולקבל גם מתנות יש אפלקציה שנקראת כללית אקטיב, שבה תוכלי לצבור ולהנות.
ובשביל סיפתח טוב קבלו ממני באהבה  בונוס של 200 מטבעות יש להזין את הקוד: DWOEJJP ב"מימוש קוד מתנה”, הנמצא בתפריט בתחתית המסך מצד ימין.
לישומון לחצו כאן- 

 והכי חשוב אם גרמתי לכן להכנס לאורח חיים בריא ונתתי לכן טיפים טובים, רשמו לי כאן בתגובה.

אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 

https://goo.gl/KT8c4G

וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

https://instagram.com/limoralzami

נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE



אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי