כמה כוסות מים אתם שותים ביום? - coca style

1 במאי 2022

כמה כוסות מים אתם שותים ביום?

 אז בואו נתחיל בזה - שאני לא אוהבת מים! ניסיתי כל חיי לאהוב לשתות מים, ובאמת מה לא עשיתי בשביל זה!!!

קניתי תרמוס מנירוסטה יפה, הורדתי אפלקציית מים, הוספתי למים מלפפון ושום דבר לא עזר, עד לרגע אחד ששינה לי "משהו"במוח הקטן.

עכשיו שהקיץ כאן, שתיית מים חשובה בשגרת היום יום, מה גם כולנו עם קלוריות מיותרות מאז פסח מה שאומר שאם נשתה מים נעודד קילו או שתיים לרדת, אז תגידו כמה כוסות אתם שותים?
הבנתי שהמינמום של כוסות מים ביום זה שמונה כוסות ואני מתביישת להגיד שאני שותה אולי כוס ביום- מכריחה את עצמי.
ולעניינו-הרגע ששינה לי משהו קטן במוח!
קניתי את  הקנקן של "אקוואפור"לסינון ולטיהור מים, המליצו לי שהמים שלו טעימים- ואחת כמוני שלא אוהבת מים- לא תנסה ? הכי הרבה אתאהב !


אז בקלילות פתחתי את האריזה והתגלה לפניי קנקן מושלם- כמו שאני אוהבת סטייל! תראו איזה צורה מיוחדת?


אז עברתי לפי ההוראות יצרן שטפתי את הכל טוב, טבלתי את הפילטר ל-10 דקות בקערת מים, חיברתי את הפילטר לקנקן ויאלה מבחן המים.

לגמתי לראשונה- ולא תאמינו מים נקים ממש, טעם עדין, טעם טהור- ממש אהבתי את המים, מה שגרם ועודד אותי לשתות ואפילו להשתעשע עם המים- ותכלס התחשק לי להכניס גם אוכמניות למים אבל באמת שהמים כל כך טעימים שלא היה צריך.

הקנקן מצויין לשתייה חמה או קרה, לבישול ולמכונת הקפה, והיתרון שמאז שהתחלתי להשתמש במים האלו בקומקום חשמלי אין לי אבנית בכלל.
עוד יתרון יש בצד הקנקן שעון שמודד ואומר מתי הגיע הזמן להחליף פילטר-ההמלצה היא כל חודש.

הדגם של הקנקן אוניקס Onyx: קנקן בנפח 4.2 ליטר מים (2.9 ליטר מים מסוננים), שקוף, עגול ואלגנטי, עם מכסה לבן.
המחיר מאוד אטרקטיבי.
מחיר: 230 ש"ח (כולל 10 פילטרים. שווי כל פילטר 29 ש"ח).
להשיג באתר https://aquaphor.com/he-il




עוד דברים שכדאי תדעו - הקנקן הספיציפי הזה לא מתאים לדלת המקרר (אך מי שרוצה יש דגם לאותו חברה שהוא קטן יותר שהוא בול מתאים- אמתיסט),אם אתם מאלה שאוהבים למלא בקבוק קטן לעבודה קצת קשה למלא עם הפיה שלו אז תתעזרו בסבלנות או שתשיגו משפך.

וזהו אני ממש אוהבת את המים, והכי חשוב זה עודד אותי לשתות מים היום שתיתי כבר 10 כוסות שבשבילי זה שיא ורק עשר בבוקר !!!!!


 ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי