במיוחד לשבועות- כדורי גבינה ממולאים בגבינת קממבר - coca style

31 במאי 2022

במיוחד לשבועות- כדורי גבינה ממולאים בגבינת קממבר


"סלינו על כתפינו", כן אני אוהבת לשיר ולזמזם שירים תוך כדי שאני במטבח מבשלת ואופה, ולכבוד החג עשיתי מתכון מטורף של  כדורי גבינה ממולאים בגבינת קממבר טעים ברמה מפחידה, ואם זה לא צורח שבועות אל תקראו לי קוקה!!! 


אז כמו שאני תמיד אומרת, בואו יחד למטבח נפשיל שרוולים וקדימה לעבודה-

בצק
קילו קמח 
2 כפות שמרים יבשים
3 כפות סוכר
חצי כוס שמן זית
1 כף מלח
2.5 כוסות מים פושרים
מערבבים הכל יחד בקערת המיקסר עד שנוצר בצק רך דביק ואווירירי, נותנים לו מנוחה שיכפיל את נפחו.

אחרי הבצק תפח מחלקים לכדורים קטנים,ופותחים ממלאים כל כדור בגבינת קממבר.


לקשט בביצה, קצח, סוסמסום, ופיסטוק
ולתנור 180 מעלות לרבע שעה.

וזהו יש לכם ריח נפלא בבית וטעם נפלא בחיך.



ומגישים לצד משקה קר וטעים של"פרימור" , שמשיקה סדרת מיצים סחוטים טבעיים חדשה: הסדרה האדומה.

 אני מאוד אוהבת את המיצים הסחוטים של פרימור,בסדרה האדומה יש מבחר טעמים, מיץ תפוח רימון סלק ולימון, מיץ תפוח ודובדבן, ומיץ תפוח וחמוציות, כל המיצים מבוססים על פירות אדומים.. 

אני נהנית מכוס טעימה של רימון סלק ולימון עם הרבה קרח, וזה סיבה לעשות איתכם לחיים.
יצא טעים מאוד ממליצה מאוד!

רוצו להכין, וספרו לי איך יצא? 

אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי