לתת את השיק שלך גם בבית! - coca style

30 במאי 2022

לתת את השיק שלך גם בבית!

היי בנות והיום נדבר על החולשה שלי לפ'גמות שוות ויפות, זה לא סוד שאני אוהבת לתת בשיק גם בבית. 
להתלבש בלנז'רי יפה היא ההרגשה  הכי נעימה וביתית שיכולה להיות, שאני מגיעה מעבודה רצוצה פושטת את הבגדים ונכנסת לתוך בגד נעים נוח ומכרבל שנותן לי הרגשה כייפית וביתית.


 אז כבר היו לנו כאן בבלוג המון פוסטים על האהבה שלי לפ'יגמה והמון תיעודים לפיג'מות יפות ומיוחדות, כל העניין של הלבשת פנאי מאוד מעסיק אותי אני תמיד מחפשת מקומות מיוחדים שיש לנז'רי כמו שאני אוהבת. אז התחשק לי להתחדש בסט חדש ונעים.

אז עשיתי סיבוב שופניג  בקניון איילון והגעתי לחנות ליה לונדון לראות ולגעת מקרוב בפיגמות המפנקות והמלטפות על הגוף.

ואז מצאתי פיג'מה שלכדה את עיני סאטן בצבע תכלת מהממת וסקסית.

נכנסתי למלתחות והתחלתי למדוד-



תוך כדי שאני מודדות נשים אחרות נכנסו למלתחה וגם ביקשו פיג'מה בדיוק כמו שלי, תכלס' היא באמת מהממת.
אז אחרי כמב תמונות לאינסטגרם, ואחרי שהעוקבות אמרו לי לקחת את הפיג'מה ביקשתי לארוז לי את זה יפה כמו מתנה. 



 ויצאתי עם שקית הורסת של ליה לונדון ועם חשק ללכת לבית וכבר להתחדש בפיג'מה.


בליה לונדון ראיתי עוד מבחר של לנז'רי בכל הצבעים והדגמים  והתחשק לי לקחת הכל!

יש שם פיגמות נוחות ,פרחניות, גופיה, עם מכנסונים, מבחר מטורף



ועוד משהו שאתן חייבות לשמוע - יש לך חברה כלה? את מתחתנת?

בליה לונדון יש קולקציה מיוחדת ומהממת במיוחד לכלות, קולקציה מעוטרת בתחרות, סטים לבנים מסאטן, סטים בלבן לכלה בגזרות של שמלות קצרות מסטאן או מכנסי סאטן, אפשרות נהדרת להעניק כמתנה במסיבת רווקות, בהפרשת חלה, חינה או במקווה.


טווח מחירים : 250-300  ש"ח 

להשיג ברשת חנויות:ליה לונדון בכל רחבי הארץ

פייסבוק - https://www.facebook.com/Leia.London

אתר - https://www.leialondon.co.il/

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי