מהפכה בעולם הביוטי - הכירו את אייגן AiGAiN - coca style

29 ביולי 2022

מהפכה בעולם הביוטי - הכירו את אייגן AiGAiN

כולנו חלומות על נוסחת הקסם לעור זוהר ושלא  נתבגר לעולם, אז קבלו מהפכה בעולם טיפולי הפנים-AiGAiN בינה מלאכותית וטכנולוגיית RF במכשיר אישי וביתי -יצאתי לנסות אותו בואו איתי.


מי שעוקבת אחריי יודעת שאני משמרת ודואגת לעור הפנים, החל ממריחת קרמים סרומים, ביקור אצל הקוסמטיקאית הקבועה ועד כדי להיות נסייינת של מוצרים חדשים.
לפני פחות מחודש הייתה לי את הזכות להגיע להשקה של  AiGAiN (מבית בי-קיור) לייזר מכשיר רפואי קוסמטי, לטיפול מותאם אישית למיצוק עור הפנים והפחתת קמטים. 

האייגן מגיע בערכה יפה בתיק נשיאה מלא סטייל ובתוכו גם אייגן ג'ל, שיש למרוח לפני כל שימוש על מנת לסייע בהולכת גלי הרדיו. 



הטיפול הוא מאוד פשוט וקל, מדליקים את המכשיר בוחרים את האיזור שרוצים לטפל בו, ורק באיזורים המותרים, ומתחילים בתנועות סיבוביות.


לאחר טיפול, תרגישו חום על הפנים ואפילו אדמומיות אל תלחצו, זה אומר שזה עובד על העור!!!!

כייף שהטיפול הוא בהישג יד, שאפשר לעשות את הטיפול תוך כדי צפייה בטלוויזיה.

ולשאלת המיליון דולר, האם הרגשתי שינוי?! 


אז כמעט חודש אני משתמשת בהתחלה לא הרגשתי כלום רק אדמומיות (מודה!)

אבל התחילו להחמיא לי - מה עשיתי בפנים?! ואז הבנתי שכנראה יש שינוי מרגיש לי שהעור נהיה נקי יותר, כלומר הפיגמציה שסבלתי ממנה מתחילה לטשטש- וזה ניכר בשינוי לחלוטין.

שימו לב אני לא מאופרת בכל התמונות כאן- וללא פילטר.

ותכלס אין כמו מראה עיינים, אז התמונות אותנטיות וממחישות לגמרי את השינוי. 

לפני

אחרי 


מחכה מאוד לראות את העור שלי חלק יותר ויפה יותר, הבנתי שלאחר טיפול עקבי של מספר שבועות אני ארגיש ממש בשינוי- אז אם לא תזהו אותי יותר ברחוב - תדעו שהכל בזכות- AiGAiN.

לקבלת ייעוץ אישי ופרטים נוספים 8212*

https://aigain.co.il/lp/

אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 

https://goo.gl/KT8c4G

וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

https://instagram.com/limoralzami

נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE







אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי