הדבר הבא - במברשות השיניים SOLADEY - coca style

29 ביולי 2022

הדבר הבא - במברשות השיניים SOLADEY

פריצת דרך שונה ואחרת במברשות השיינים, שכחו ממה שלימדו אתכן שהייתם ילדים, אם פעם לימדו אותנו שמצחצחים רק עם מים ומשחת שיניים אז היום  יש משהו חדשני - הכירו את SOLADEY

פעם כדי לעודד אותנו לצחצח שיניים היו מספרים לנו סיפורי קריוס ובקטוס, היום זה הרבה יותר פשוט בלי הרבה סיפורים ומעשיות קבלו את הדבר האמיתי ששומר על השיניים שלנו ויכול  למנוע ביקור רופא שיניים.

 SOLADEY הינה מברשת השיניים הפוטו-אלקטרית שמסירה את הפלאק ומלבינה את השיניים באמצעות אור ומים בלבד.

לכל המכורות קפה למינהן ואני בראשם, זה בדיוק המברשת שתסיר מהשיניים את ליכלוך הקפה או העישון ותלבין את השיניים.

ואם יש כאלה שסובלות מריח לא טוב בפה שתדענה שגם המברשת מפחיתה משמעותית את הריח.


אז איך עובדת הטכנולוגיה?

אז אני פחות טובה בהסברים טכנולוגים, אבל אסביר לכם את זה בפשטות כמו שהסבירו לי.

הפאנל הסולארי קולט את האור שבחדר והופך אותו לאלקטרונים עם מטען חשמלי שלילי. מאחר והפלאק בשיניים מורכב ממטען חשמלי חיובי נוצרתמשיכה של החיידקים מהשיניים כמו מגנט והפלאק מתפרק.

כאשר אנו שוטפים את הפה רובד החיידקים נפלט החוצה ואנו נהנים משיניים נקיות.

ועוד יתרום גם לאחר סיום הצחצוח פעילות האלקטרונים ממשיכה עד 12 שעות ויחד עם הרוק שבפה, יוצרת ניקוי דנטאלי מוחלט.

למי מתאימה המברשת- לכולם החל מגיל 10 ומעלה לילדים מברשת קטנה יותר.

ראש המברשת נשלף וחוסך את הצורך להחליף את מברשת השינייםל

מומלץ להחליף את ראש המברשת כל 3 חודשים , תלוי בתדירות.

וכאן המלצה ממני - המברשת שיניים הזאת היא לא יקרה לעומת הטיפולים היקרים אצל רופא שיניים.

אני יכולה להגיד לכם שכל פעם שאני מבקרת אצל רופא שיניים אני מרגישה ש"מגרזנים אותי במחיר" אז אני מעדיפה להשקיע במברשת טובה ולחסוך כסף קצת מביקורי רופאי שיניים. 

ניתן לרכוש באתר:

www.soladey.co.il

לצפייה בסרטון :

https://youtu.be/hy-4yhB85w0

מחיר:597 ש"ח

טלפון:03-5016000,050-6776355

לפניות בווטסאפ 052-5531560



אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 

https://goo.gl/KT8c4G

וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

https://instagram.com/limoralzami

נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE


אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי