קיורטוש הכי טעים שיש! - coca style

2 בספטמבר 2022

קיורטוש הכי טעים שיש!


קיורטוש הונגרי ביתי מי היה מאמין שאני אעשה את זה וזה יהיה מקצועי בטירוף, אז נכון לפעם ראשונה אני עפתי על הטעם, והייתי חייבת לשתף כאן בבלוג, וגם לתת לכם טיפים, אז בואו איתי למטבח 


טוב אז בוא נדבר על זה זה מסוג הדברים שזה  נראה מסובך לעשות את זה ואז את מוותרת וקונה את זה בהון וחצי, אבל אתם תופתעו לדעת שזה לא כזה מסובך.
צריך לקחת בחשבון שיהיה הכנות ושעת יצירה בבית.
אז לפני הכל חפשו בבית כל גליל שיש לכם  
ומי שאין לה אני יכולה להשתמש בפחית/ קופסאת שימורים ופשוט לעטוף אותו.

אני בחרתי גליל של נייר מגבת, עטפתי את הגליל בנייר כסף ומעליו נייר אפייה.
חשוב לדעת שכדי שזה יצא טעים צריך בצק משובח את בחרתי בקמח הכי טוב שיש, שאני תמיד ממליצה עליו.
קמח הארץ להכנת מאפי שמרים ובריוש

בצק 
1 קג קמח חיטה קמח הארץ
2/3 כוס סוכר
1/4 כפית מלח
2 כפות שמרים יבשים
1 כפית משפר אפיה
2 ביצים
1/2 כוס שמן
2 כפיות תמצית וניל
חלב/ מים בערך 2 כוסות (תסתכלו תוך כדי על הבצק ולפי זה תדעו אם להוסיף או לוותר)

מלית שקדים וחלבה
1/2 כוס סוכר חום
1 סוכר וניל
2 כפות שקדים 
חלבה פירורים
לערבב הכל ולפני שמפזרים על הבצק למרוח חמאה מומסת ולקשט עם שקדים פרוסים וחלבה.

מתפחים את הבצק לשעה יוצרים מלבן וממנו פורסים רצועות דקות , כל רצועה מורחים במלית, . נעטוף  את הגליל נייר כסף שנעטפו בנייר כסף ברצועות הבצק כדוגמאת סליל, כל רצועה בפיתולי סליל כמו נחש ונמרח בחמאה וברוטב מילוי שקדים.

מניחים בתבנית מרופדת בנייר אפייה. אופים מיד (ללא התפחה) כ-15 דקות עד להזהבה על 180 מעלות. 
מוציאים לצינון ומשחררים מגליל הנייר.


טיפ ממני
ההמלצה שלי זה לשמור על הגליל ואז תוכלו להשתמש בו עוד כמה פעמים. 
ורק שתדעו שבדרך כלל היא מצלמת תהליך איך אני עושה את הבצק והכל אבל הפעם בגלל שזה הייתה הפעם הראשונה נורא חששתי בכלל לא חשבתי אפילו שזה יעלה כאן לבלוג, ולכן בפעם הבאה אני עושה שוב ומראה לכם את התהליך.
Step by step.

רוצו להכין, וספרו לי איך יצא? 

אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 

https://goo.gl/KT8c4G

וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

https://instagram.com/limoralzami

נשיקות לכולנו 



אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי