נישנושים מתוקים טעמים - coca style

30 באוגוסט 2022

נישנושים מתוקים טעמים

אני תמיד בעד להמתיק בנישנושים טעמים.
אז תמיד תראו אצלי בבית עוגות- עוגיות סוכריות ואני משתדלת שהם יהיו תמיד בריאות- שמעתן אי פעם על המושג - בריאים יחסית.
אז בואו לראות איזה נשנושים יש לי?!



 סוכריות נישנוש  Pick'a Fruit
אלו הן סוכריות פרי רכות בתוספת ויטמינים. 
הסוכריות החדשות, פרי פיתוח יוצא דופן, יושקו בישראל על ידי חברת אחדות ביח"ר לטחינה, חלוה וממתקים בע"מ. הסוכריות מכילות כ-50% פרי, מועשרות בוויטמינים מקבוצת B, ויטמין E, בטא קרוטן, יוד וביוטין, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא חומרים משמרים. בשלב הראשון יושקו סוכריות פרי רכות ב-4 טעמים: תות, תפוח, אפרסק ומנגו-פסיפלורה והן משווקות באריזת נוחות של 120 גרם עם סגירה חוזרת. 
עשיתי משהו מעניין והפכתי את הסוכריות ג'ל המתוקות האלה לנשנוש קר וטעים, לקחתי מיץ לימון ואננס של פרימור והכנסתי במרכז את הסוכריה והקפאתי וזה נשנוש אהוב.
 


ארטיק קרטיב לימון אננס ומשקה לימון פסיפלורה פרימור

ומה דעתכן על ארטיק קליל לקיץ שעשיתי ממיץ פרימור?!
אז לכל אלה שאוהבות שילובי שתייה מעניינים בטעמים טרופיים.
אז חדש על המדף פרימור השיקה שני מיצים חדשים משקאות על בסיס לימונדה: משקה לימון אננס ומשקה לימון פסיפלורה. המשקאות החדשים מקוררים ומפוסטרים, ללא חומרים משמרים ומשווקים בבקבוקים אישיים של 400 מ"ל. 
אהבתי מאוד את הטעם וגם כאן החלטתי לשדרג, 
לארטיק טעים טבעי וקל, לקחתי  משקה לימון פסיפולרה הוספתי מנגו קלופים וחתוכים לקוביות, ואחרי 4 שעות יצא לי הארטיק קרטיב הזה.
ממליצה לכן לנסות את הטעמים החדשים של פרימור Primor יצא טעים ומושלם.



רוצו להכין, וספרו לי איך יצא? 

אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 

https://goo.gl/KT8c4G

וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

https://instagram.com/limoralzami

נשיקות לכולנו 







אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי