סלסלת החג שלי לראש השנה - coca style

15 בספטמבר 2022

סלסלת החג שלי לראש השנה

אז כמו בכל שנה, גם השנה בחרתי את המוצרים הכי אהובים כדי לפתוח איתם את ראש השנה שלי.

בחרתי רשימת קניות לרגל החג ולשנה שנה טובה ומתוקה- בואו לראות את הבחירות שלי -


מיץ רימונים סחוט של "פרימור"
אני לא אשכח את זה שהיינו ילדים קטנים היינו כולם חותכים את הרימון ומלכלכים את החולצות הלבנות כדי ליצור מיץ טעים, בפרימור הבינו שזה מסורת וסחטו את הרימונים למיץ רימונים 100% סחוט טבעי, הוא מיץ הרימונים הנמכר ביותר בישראל. המיץ נסחט מרימונים איכותיים ובעל ערכים תזונתיים גבוהים במיוחד.
המיץ נגמר בשניות , כולם אוהבים אותו הוא מגיע  בבקבוק משפחתי של 1 ליטר, ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר, ממליצה מאוד לאירוח ולהגשה בארוחת החג- והכי חשוב תזהרו על החולצות הלבנות.



פסטרמה עם דבש של "מעדני יחיעם"
פרס מקוריות זה לפסטרמה הזאת, וואו איזה שילוב טעיםפסטרמה עם דבש פרוסה דק דק, עשויה מנתחי הודו מעוצבים ומטוגנים, מכילה דבש טהור, ללא גלוטן וללא תוספת מונוסודיום גלוטמאט. הפסטרמה מכילה 18% חלבון ו-2% שומן בלבד, הבעיה שמרוב שזה טעים אפשר לנשנש את כל החבילה לבד אז ראו הוזהרתם!!!

עוגת דבש של חברת "אחוה"
זה מסוג העוגות שתמיד כדאי שיהיה בבית-
עוגת דבש בחושה, בעלת טעם עשיר של דבש ובמרקם וטעם של אפיה ביתית. העוגה נמכרת במחיר המשתלם ביותר על המדף – כ- 5.90 ש"ח ומתאימה לאירוח והגשה בימי החג, אני ממליצה לכם תקנו סטוקים שיישאר לכם גם אחרי זה כי אין מחירים כאלה והטעם דבש !!! 

חטיף שוקולד מריר קינואה ורימונים של Undercover
טוב אז כבר סיפרתי לכם על החטיף הזה, כמה שהוא טעים!!!
חטיף קינואה קריספית בציפוי שוקולד מריר פרמיום, בתוספת מחית רימונים (18%). החטיף ללא גלוטן, מרכיבים טבעיים,  הקינואה קלויה וקריספית העטופה בקלילות בשוקולד פרמיום המכיל 70% מוצקי קקאו- אני כבר מכורה!!!

חטיפי אגוזים פירות ודבש של "ברבריא"

מסוג החטיפים שתמיד צריכים להיות בתיק, חטיף טעים, מגיע מדוייק לרגע של נשנוש.
חטיפי בריאות במגוון טעמים, עשויים מ- 100% רכיבים טבעיים, טבעוניים, ללא גלוטן, ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר. 

הטעם אגוזים שקדים צימוקים ודבש מעולה ברמת ,  המארז מגיע עם 4  יחידות .

 חטיפי ביס – ברבריא בייטס – במגוון טעמים בהם תמר מג'הול עם לוז, קשיו ושברי פולי קקאו ותמר מג'הול עם קשיו שקדים ופיסטוק.
זה חטיף קטן קטן אבל מטריף טעים ובריא.


ממרח אריסה של "מרקש"
טוב אז אם עדיין לא טסתי למרקש לפחות נביא את הטעמים של מרקש, קבלו את ממרח פלפלים חריף, במתכון ייחודי ובטעם ביתי ועשיר, מכיל פלפל אדום מיובש ופלפל שאטה מיובש, ללא חומרים משמרים.
אני אגלה לכם סוד אני מכניסה אותו לדגים של שבת והוא כזה טעים, תוכלו לשלב אותו גם ותבשילי החג.

ויש עוד בסדרת הממרחים של מרקש ממרח פלפלים, ממרח ארטישוק, עגבניות מיובשות ולימון כבוש- וכולם טובים וטעמים בטעם של בית!


טחינה בבקבוק לחיץ של "אחוה"
מי מכורה לטחינה? כן זאת אני 
טחינה בבקבוק לחיץ, עשויה משומשום טהור, במרקם עדין ובטעם נפלא, הבקבוק בעיצוב חדיש ונוח, בעל חלונית צד שקופה לבדיקת הכמות הנותרת בבקבוק, רק לזלף וקדימה לטרוף.


מה אתן אומרות? אהבתן?

ואם יצא לך לקנות אל תשכחו לתייג אותי limoralzami@
אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 


וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-


נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי