כל אחת צריכה- תיק עזרה ראשונה!! - coca style

20 בספטמבר 2022

כל אחת צריכה- תיק עזרה ראשונה!!

 שהייתי קטנה היה לנו בבית ארון תרופות על כל צרה שלא תבוא, היה שם יוד סגול, אקמול ופלסטרים צבעונים.

היום כבר אין לי את אותו ארון תרופות לבן עם לוגו של מגן דוד אדום אלא יש לי תיק עזרה ראשונה ועם תכולה קצת שונה, אז בואו לראות מה יש בפנים.


תחילה למה חשוב תיק עזרה ראשונה?

היום יש חובה כזאת בכל בית שיהיה את תיק עזרה ראשונה במיוחד שיש ילדים, ששם יהיה את כל מה שחשוב ועוזר לפציעה קלה או כל וירוס קטן.

אז מה צריך להיות בתיק עזרה ראשונה? רשמו לעצמכן?

גילוי נאות- חברת נווה פארמה שלחו לי תיק מוצרים לעזרה ראשונה, מוצרים שנועדו לפתור בעיות נפוצות ולשיפור איכות החיים ושמירה על בריאותי, האמת שדי הפתיעו אותי כי ציפית לדברים הבנאליים והרגלים ופתאום הבנתי כמה גאוני מה ששלחו לי במיוחד לרגעי עזרה ראשונה.

אז קבלו את ערכת המוצרים לעזרה ראשונה לטיפול במבוגרים וילדים שחובה בכל בית-

מה היה לי בערכה:

1. .פלאמאדרם- FLAMADERM – תרסיס עזרה ראשונה לטיפול בכוויות, כל אחת יודעת את הרגע הזה שהיא נשרפת מהתנור, או  מסיר חם, ואפילו קפה רותח, התרסיס הזה זה בדיוק בשביל זה, לתת שפריץ זה קריר ונעים ומגן על העור.


2. מגנוקאר- קומפרס מגנזיום להורדת נפיחות, בצקות במקרים של מכות, נפילות, טחורים ועוד.

סבתא שלי היקרה סובלת מבצקות כבר שנים כל נכד דואג לה באיזה הברקה רפואית, שקיבלתי את זה אמרתי זה מסוג הדברים שאני צריכה לתת לסבתא לנסות.


3. אלקטרורייס- תערובת אלקטרוליטים על בסיס אורז לטיפול ומניעת התייבשות בעת שלשולים במבוגרים, ילדים, ותינוקות

איך זה עובד? מערבבים אותו עם משקה אני מערבבת אותו עם מים, ומיד ששותים אותו מרגישים בשינוי.


4. מרמייד- תרסיס מי ים, טבעי ללא חומר משמר לשמירה על היגיינת האף ולהקלה על גודש באף.

זה הדבר הכי מתוק שיש כי מי מאיתנו לא סובל מצינון מיותר, והתרסיס מייבש את הנזלת.



אז קיבלתי את התרסיס יחד עם הספר המתוק הזה וזה פשוט מושלם כי אם יש דבר שאני שונאת זה להסתובב עם גליל נייר טואלט.


5. אוטיקגארד בייבי- תרסיס לאוזן להקלה בדלקת, כאבים גירוי או גרד באוזניים.

כשיש כאבי אוזניים צריך טיפול מיידי, זה כאבים שאי אפשר לסבול אותם ממש כמו כאבי שיניים. ולכן זה מסוג הדברים שבאמת צריך שיהיה בבית.


6. IRRITATED EYE – טיפות עיניים, ללא חומר משמר להקלה מהירה במצבעי אלרגיה, גרד ואי נוחות בעין.


7. אטמי אוזניים- לטיסה ללא כאבי אוזניים.

חלום שלי לטוס כבר ולטייל בזמן האחרון מאז הקורונה אני נשארת בארץ ומתביישת לספר לכם הטיסה האחרונה שלי הייתה לאילת לפני כמה חודשים. כאחת שסובלת מלחצים באוזניים שמחתי מאוד לקבל את האטמים.



כל המוצרים ניתנים להשגה בבתי המרקחת ורשתות הפארם ללא מרשם רופא.


איפה אפשר להשיג את המוצרים?

אתר - http://www.navehpharma.co.il/

אינסטגרם- https://www.instagram.com/navehpharma.israel/

פייסבוק- https://www.facebook.com/NavehPharma/


ממש ערכה מיוחדת וטובה, ממליצה בחום.

מה אתן אומרות? אהבתן?

ואם יצא לך לקנות אל תשכחו לתייג אותי limoralzami@
אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 


וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-


נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
 שנה טוב ובריאות איתנה!

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי