מצטייני BRAVO - coca style

11 בספטמבר 2022

מצטייני BRAVO

תמיד שהייתי נמצאת בהצגות בחו"ל הייתי מחכה לסוף שכולם עומדים ומריעים BRAVO , היה בזה קטע קוסמי ויפה של הכרת תודה.

טקס BRAVO  התקיים בארץ אז אני כאן לספר לכן מהם המוצרים בישראל שצריך להריע להם ולהודות על קיומם ? 



אז ממש לא מזמן היה אירוע BRAVO לשנת 2022, זה טקס בו מכריזים על  פרסי החדשנות נבדקים  על ידי הצרכנים ואז מחליטים מי הם המוצרים האהובים?

אז כבלוגרית יוצא לי לסקר המון מוצרים, הגיע אליי הביתה תיק עמוס בטוב. והחלטתי שאת הטוב הזה, אני לא משאירה לעצמי אלה נפתח יחד.
בואי נשב לקפה טוב או לתה מיוחד ונתחיל לבדוק מה יש לנו כאן בתיק העמוס.


קפסולות של סטארבקס
הכי כיף שהביאו את הקפה של חול של סטארבקס לישראל ועוד בקפסולות, הם ממש טעימות אמרה זאת שמכורה נספרסו.
הקפה טעים והמחיר שלו מאוד נוח.


תה של ויסוצקי
 
 ונעבור לכוס תה, אז לא נעשה כאן סערה בכוס תה.
ויסוצקי כל שנה מפתיעים בטעם וניחוח חדש וגם הפעם הם הפציצו בתי הכי טעים שיש שקדים שאני יכולה להגיד לכם שאני חיפשתי אותו המון והיה תקופה שהוא היה סולד אאוט.
ככה אני רוצה לפתוח כל בוקר עם צ'אי מפנק שקדים עם מעט חלב- טעים בטירוף.


שייק טעים של ספרינג
ומה לגבי משהו קר וטעים משהו פרש, מתאים לכם שייק פירות, איך אפשר לסרב.
אשכים של ספרינג מגיעים בבקבוק זכוכית מכניסה אותו למקרר וזה המשקה הכי מרווה.
שייק טבעי אקזוטי ללא סוכר.


ממרח מילקה אגוזי לוז וקקאו 
נעבור למשהו מתוק כי אין כמו מתוק לנשמה, ממרח קקאו ואגוזי לוז של מילקה על זה נאמר ללקק את האצבעות.


טחינה טורקיז 
כמכורת טחינה הייתי חייבת לפתוח ולנגב, טחינת טורקיז ללא ספק אחת הטעימות


מיונז הולנדי/ מיונז כמהין
 
בוא נגיד את זה ככה לכל סלט כמעט אני מוסיפה מיונז,  אבל הפעם הופתעתי לגלות על מיונז כמהין, זה שידרוג אמיתי , אם לא יצא לכם לקנות לכו לקנות יש לו מרקם מטורף. מיונז הולנדי גם לא דומה לשום מיונז שאני מכירה והוא גם מאוד מאוד עדין וטעים
גרנולה של תלמה
אתם יודעות שאני אוהבת להנדס את המנות שלי ואת ארוחת בוקר, אני תמיד משקיעה בחלבון בגרנולה ובדברים בריאים, הגרנולה הזאת בריאה ביותר היא עם 24 אחוז חלבון שזה מלא.
כתוב על גבי האריזה- מחוייבים לבוקר טוב יותר- וואלה קנו אותי במשפט הזה!

המקופלת לכלב שלכן - חטיף דנטלי לפה
לי אין כלב אבל השכן המתוק שלי יש וזה עובר אליו שהוא ינסה ויגיד לי דעתו.


ונעבור למוצרי לייף סטייל

פלקסיטול מבית אלטמן
 
אני יודעת הרבה ושמעתי הרבה על המוצר הזה- שמפו שהוא ממש עוזר לטיפול בקשקשים.
שמחה לקבל אותו ובהחלט לנסות. 

ועוד מוצר בחברה הזאת שהוא טיפולי ומטפל בעור הידיים והופך את המגע למגע משי נעים ורך.
אנטי אייג'ינג למראה ידיים צעיר יותר. משפר גמישות וקולגן העור, ומפחית הופעה של קמטוטים, כתמי גיל ופיגמנטציה- ניסיתי והתאהבתי.

מסכת pro
אז אמנם הקורונה במרחק שנות אור מאיתנו, אבל נו יש עדיין נדבקים.
המסכה הזאת זכתה מאחר שהיא משמידה של הקורונה. הכנסתי את המסכה לתיק מקווה מאוד שאני לא אצטרך לעשות בה שימוש בקרוב.

ומה יש בקופסה הזאת אתם שואלות? וואלה גם אני הופתעתי. היה שם סכיני גילוח.

סוכריות פרש zero
ולסיום סיומת הסוכריות ללא סוכר, אלה שנמצאות אצלי תמיד בתיק בטעם מנטה.
חושבת שמגיע להם לזכות אני מזמן נתתי להם את הציון שלי-דוז פואה.

מה אתן אומרות? אהבתן?

ואם יצא לך לקנות אל תשכחו לתייג אותי limoralzami@

אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 

https://goo.gl/KT8c4G

וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

https://instagram.com/limoralzami

נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE


אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי