מה יש ב- SEVENSEVENTY - coca style

12 בספטמבר 2022

מה יש ב- SEVENSEVENTY

לפעמים אם יש דבר שאני מודה לו זה שאני בלוגרית אופנה כי ככה אני נחשפת למותגים שלא הכרתי ולא ידעתי אם הייתי מכירה?
וככה בדיוק הכרתי את  SEVENSEVENTY הייתי בשוק שנכנסתי לאתר איך לא הכרתי את המותג לפני? 

מדובר על מותג ישראלי, הכל מיוצר בעבודת יד הכל מאוד ייחודי ויפה.
ומה שהכי אהבתי שכל פריט מיוצר במהדורה מוגבלת, תבינו השמלה שלי כבר סולד אאוט.
אז למה בעצם העלתי כי ממש חשוב לי כשתיכנסו לאתר תסתכלו על הדברים, והכי חשוב תזמיני באותו רגע כי יכול להיות שאם תתמהמהו אפילו דקה זה כבר לא יהיה.

קניתי גם את התיק המהמם הזה, רק שתראו אותי של ידעו שהוא עור וגם מריח עור, ויש לו סטייל היסטרי.

וגם וגם וגם חייבת לציין את המבצעים שלהם יש להם מבצעים מטורפים עד 70% הנחה על מלא פריטים תציצו.


ולא אמרתם שום מילה על השמלה שלי שמלת הפסים של שנות ה- 70 אז אם בא לכם להיכנס לבית של שנות ה-70  כנסו לרילס.

ואם יצא לך לקנות אל תשכחו לתייג אותי limoralzami@
אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 


וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-


נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי