דייי לא מאמינה שזה שיין?! - coca style

9 באוקטובר 2022

דייי לא מאמינה שזה שיין?!

היי בננות, אני מאלה שצדה את הדברים הכי יפים בשיין ושאני לובשת אותם לא מאמינים שקניתי בשיין, קבלו קנייה שוווה ומטורפת משיין 🖤 

חליפת פייטים-
פײַיטים עבים יפים בצבע ירוק, הייתי בחנות בקניון עזריאלי ויש שם את החנות outdoor stories וראיתי חצאית פייטים ירוקה בדיוק כזאת ובראש הקרמינלי ידעתי שאני אשיג אותה, וואלה הנה השגתי אותה כי חליפה.
אני לא יודע אם אני אשלב את זה כחליפה אבל העיקר יש לי את החצאית.
הזמנתי xs
11433079
תיק ערב נוצץ
הכי סטייל וממש דומה לתיק של פאקו רבן, צרחות!
11467690
שמלה מושלמת -זה מסוג השמלות שמסתכלים על זה ואומרים בטוח תופרת עשתה את זה, בתור אחת שלמדה עיצוב אופנה-פשוט וואו!!
יושבת נדיר על הגוף והיא הצגה.
הזמנתי מידה xs
11278666
תיק לבן ליום יום-אני מאלה שלא לקחת איתי את כל הבית ואני חייבת תיק גדול אחלה תיק ממליצה בחום
11180847

נעל פייטים ואבנים ווואי מפתיעה מאוד מידה 36, מסוג הנעלים שפחדתי מאוד שזה יצא קיטש', אבל וואלה יצא  הימור מוצלח, מאוד חשוב לדעת איך ועם מה לנעול אותם.
בגלל שהם כאלה נוצצות אני מעדיפה ללבוש אוטפיט פשוט איתם.
11373339

חולצות גולף במארז-מחיר פצצה איכות סבבה וצריך כזה במיוחד לימי החורף שממש תכף מגיעים אלינו
3213136
ולסיום סיומת כמו כל קנייה גם פיג׳מה - אז קבלו את הפיג׳מה הפרחונית שלי
הזמנתי m
10510226
לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקופון של 15% הנחה ללא הגבלה ותמיד תוכלו תמיד להשתמש בקוד קופון של 15% על קנייה בלי הגבלת קנייה כל אחד יכול להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים.
ממליצה לעשות קניות בימי ראשון - ימים שהם ללא הגבלת קנייה והכי חשוב משלוח חינם !!!

הקוד limor03 אז תהנו ותפיצו הלאה.
ואם יצא לך לקנות אל תשכחו לתייג אותי limoralzami@
אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 

https://goo.gl/KT8c4G

וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

https://instagram.com/limoralzami

נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE








אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי