חגי תשרי בפתח, מה הלוקים החגיגים שבחרתי?? - coca style

21 בספטמבר 2022

חגי תשרי בפתח, מה הלוקים החגיגים שבחרתי??


אז יש קטע כזה ללבוש לבן לחג, וכאחת שלובשת לבן ביום יום שלה אני עדיין מתרגשת ללבוש לבן גם לחג!

אז דקה לפני החג קבלו את רשימת הלוקים שלי ובואו להנות יחד איתי.

חליפה לבנה לחג
חליפה אלגנטית שמגיעה עם מכנס, ומחוך עם כתפיות יושב מאוד יפה על הגוף, תסלחו לי שלא גיהצתי.
הזמנתי מידה s והמכנס ענק, ואני צריכה עוד להצר אותו
11283922
חולצת עור מחוך
הופה סטרפלס שנראה כמו הביוקר, יושב ממש יפה ומחמיא לאיזור הדקולטה, הזמנתי מידה s הוא יושב ממש יפה.
11315316

חליפה סאטן חומה 
הזמנתי את החליפה הזאת ולא הייתי בטוחה, כי זה לא הצבע שלי ולא תראו אותי ביום יום שלי עם צבע חום, אממה שהיא הגיעה התפעלתי ממנה כי הגזרה כל כך יפה ומדוייקת שאני שוקלת לקנות בעוד צבעים.
קניתי מידה xs וזה בול.
2175703
חליפת פטיטה תכלת אלגנטית- 
זו חליפה מהאגדות, שלבשתי אותה לראשונה הרגשתי כמו אליס בארץ הפלאות, רק היה חסר הכובע הכחול וזה בול, אהבתי ממש את החליפה נותנת קצת מראה שמרני ודתי, אבל הפלוס של כל הלוק הזה שאפשר ממש לשחק עם החליפה פעם לשים רק את החצאית שמלה, או את החולצה עם מכנס לבן.
הזמנתי מידה s ולדעתי הייתי צריכה xs
11219541
סנדלים פנינים
מכירות את זאת שהתחתנה עכשיו שצעקה לכולם "אמאלה אבל איזה יפה אני", אז בא לי לצעוק על הנעליים האלה כי הם ממש ממש יפות, מלאות בשיק.
10346673.
חולצה רינסטון אבנים
חולצה מהממת נראית חולצה משנות השמונים עמוסה בשיבוץ קריסטלים ויש לה קטע במיוחד עם גינס
11219552

קופסאת תכשיטים
אתן יודעות כמה אני אוהבת האקססוריז שלי ומשקיעה בהם, אז בפעם החמישית קניתי את קופסאות אחסון האלה שהם עולות וממליצה עליהם בחום- חובה לכל פאשניסטה!

פיגמת לבבות- וגם התחדשתי פיג׳מה לקראת החג מלאה  בלבבות, כי אני רוצה שתהיה לי שנה מלבלבת בכל תחומי החיים!!! 
11236417
כל הפריטים המצולמים כאן הם מהאתר shein לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקופון של 15% הנחה ללא הגבלה ותמיד תוכלו תמיד להשתמש בקוד קופון של 15% על קנייה בלי הגבלת קנייה כל אחד יכול להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים.

הקוד FW439  תהנו ותפיצו הלאה.
ואם יצא לך לקנות אל תשכחו לתייג אותי limoralzami@
אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 


וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-


נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE





אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי