המבצע הגדול של שיין - coca style

9 בנובמבר 2022

המבצע הגדול של שיין

היי מהממות כולכן שאלות אותי לגבי מבצעי יום הרווקים 11.11 אס כן  יהיו מבצעים, יש הורדות וגם אפשר להשתמש בקוד קופון SGf3369 תבדקו אם המחיר יוצא לכן משתלם, אם כן תקנו.
קחו בחשבון שממש אחרי זה יש גם בלאק פרדיי ושם גם יהיו הנחות.
ועכשיו בואו תציצו בקניות שלי -

חליפת פרווה טוב אז אני הולכת לחשוף סוד, זה בכלל פיגמה אבל קראתי שהבדים יהיו טובים, והזמנתי ומרוב שזה הגיע איכותי, אפילו יצאתי איתו להשקה הכי פנסית שיש.
מושלם מושלם.
11078456
כיסוי סלון קטיפה-אני אוהב את כל הזמן לגוון בבית, הכיסויים של שיין בהחלט מסדרים אותי, זה איכותי מאוד ונראה ממש יפה, הכי חשוב אל תילחצו מירעת בד הזאת, תוך דקה אפשר לשדרג את הסלון.
11578881
תיק ערב אלגנט פרווה, תיק הכי הכי הכי מיוחד שראיתי מאוד איכותי ושווה כל שקל.
11664263

חולצת סאטן m- חולצה מאוד מושלמת יושבת יפה על הגוף ומאוד אלגנטית
10993046
שמלת מעטפת דיזי
 וואלה הופתעתי ממש, יושבת ממש יפה על הגוף עם המגף חתיכי והלוק הכי שיק.
הזמנתי מידה s
6029722

חצאית לק/וניל xs- מה אני אגיד לכם הייתי בהשקה, לבשתי את החצאית הזאת וכמות הפירגונים שקיבלתי שעברה שיא, ולא נעים לי לספר לאנשים שהחצאית הזאת עלתה 20 שקל..
פגמה סאטן -פיגמה דקה ומאוד איכותית מאוד נעימה לגוף, אני מתבאסת שקניתי בצבע בהיר כי זה מתלכלך ממש מהר אבל אקנה אותו דבר גם בשחור.
11120530

קופסת תכשיטים-המוצר שקניתי אותו הכי הרבה פעמים בשין ואני הכי הכי מרוצה ממנו.
1272058

חולצת לבנה מכופתרת כותנה -חולצה מושלמת כל אחת חייבת שתהיה לה בארון כזאת,קניתי מידה m
10914509
 גקט היסטרי עור של המעצבת שירה מנור, לא תאמינו אבל לפני כמה שנים אני ושירה עשינו שיתוף פעולה, ואפילו שלחה לי לוק מהמם הקולקציה שלה, ואני יותר משמחה לראות שהיא נמצאת בשיין.
גזרה מטורפת.
11605927

לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקופון של 15% הנחה ללא הגבלה ותמיד תוכלו תמיד להשתמש בקוד קופון של 15% על קנייה בלי הגבלת קנייה כל אחד יכול להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים.

ממליצה לעשות קניות בימי ראשון - ימים שהם ללא הגבלת קנייה והכי חשוב משלוח חינם !!!

הקוד limor03 אז תהנו ותפיצו הלאה.

ואם יצא לך לקנות אל תשכחו לתייג אותי limoralzami@

אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 

https://goo.gl/KT8c4G

וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

https://instagram.com/limoralzami

נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE





אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי