מה הקוד הכי משתלם לקניות בשיין ? ואיך להוזיל את הקנייה בשיין?! - coca style

17 בנובמבר 2022

מה הקוד הכי משתלם לקניות בשיין ? ואיך להוזיל את הקנייה בשיין?!

היום אני רוצה להיות הכי הכי חברה ולגלות לכן את הטריק שלי  איך אני קונה כל כך הרבה קניות ב shein.
ובאיזה קודי קופון אני משתמשת?
 מהו הקוד הכי משתלם לקניות קטנות ומה הסוד שלי לגבי קופון לקניות גדולות?!  
אז מוכנות?

מה קוד קופון לקניות קטנות בשיין shein ?
אז נתחיל בזה שקניות קטנות עד 300 שח  הקוד הכי משתלם הוא שלי אתן מקבלות 15 אחוז הנחה פחות !!!

אתן כבר זוכרות ויודעות שעדיף להשתמש בקוד שלי limor03 , שזה בלי הגבלת קנייה גם אם זה קנייה ב9 שח עדין תקבלו הנחה ואם אתן רוצות לדפוק את המערכת תקנו ביום ראשון שהמשלוח חינמי מכל סכום.

מה הקוד קופון לקניות גדולות בשיין shein ?!
 אם אתן רוצות קנייה ענקית וגדולה במאות שקלים מה הכי משתלם? 
אז רשמו את הסוד של קוקה ותצלמו מסך-
הסוד כאן הוא קומבינה הכי הכי טובה שיש ותאמינו לי שניסיתי מלאאאאאא וכמכורת שופיניג כמוני זה הכי הכי משתלם שיש - באחריות!!!

אז נתחיל תקנו כרטיס מתנה לעצמכן באתר של שיין (אני קונה על סך 400 שח שעליו יש לכן כבר   20% הנחה בעת התשלום, מומלץ לקנות את הכרטיס מתנה מראש מאחר שהוא לא מתקבל במידי)

אם יש לכן נקודות אתן יכולות להשתמש בכל הנקודות אני ממליצה לכן תמיד בכל רכישה לכתוב ביקורת על המוצר, להיכנס מדי יום וללחוץ על צ'ק אין כדי לצבור, לאשר קניה ולמלא ביקורות, שזה גם נותן נקודות.

אז בואו תראו מקרוב, דוגמא לקנייה שהייתה אמורה להיות 1130 ונוצל כן גם נקודות, גם קוד קופון, וגם כרטיס מתנה עם הנחה והכל יצא  650 שח מתוך 1130 שזו הנחה משמעותית.

כנסו לטיקטוק הסברתי את זה מאוד פשוט, איך עשיתי את ההנחה.
ועכשיו לעוד סוד קטן - (שלא תמיד קיים, וזה לא לכולם)
יש לכן כרטיס ישראכרט מאסטר קארד? כי אם כן הרווחתן?! כי אז יש אופציה להגיש קופון ממש רגע לפני הקנייה אתן מזינות את הקוד  -  MASTERCARDAY ( שימו לב אתן חייבות  לשלם עם כרטיס ישראכרט כדי לקבל את ההנחה)
ברגע שהזנתן את הקוד אוטומטית אתו מקבלות   25% הנחה הקוד תקף לקניות מעל 500 שח בלבד.
ההנחה מתבצעת בין 10 ל 17 מדי חודש.

אבל חכו יש עניין כדי שתקבלו את מלוא ההנחה גם ממאסטר קארד וגם מכרטיס מתנה אתן חייבות 
להשתמש בקופון מסטרקארד, ולשלם עם גיפט קארד וגם עם כרטיס אשראי.
ותמיד תשאירו יתרת תשלום ואז תזכו לקבל גם וגם בקנייה הכי משתלמת אבר.

ולסיום סיומות עדיף תמיד תמיד שתעשו את ההזמנה ביום ראשון לא רק בגלל המשלוח חינם (מכל סכום) אלא שביום ראשון הם מפנקים ונותנים מתנה לבחירתך מתוך רשימה שלהם.

*** במידה ויש לכן כל בעייה כלשהי עם שיין, זה המייל והשירות לקוחות של שיין ואתן יכולות לכתוב בעברית
Support@shein.zendesk.com
הם עונים תוך יום יומיים

בקיצור ספרו לחברות ולחברים.

ואם יצא לך לקנות אל תשכחו לתייג אותי limoralzami@

אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 

https://goo.gl/KT8c4G

וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

https://instagram.com/limoralzami

נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE


אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי