אקססוריז חורפי לבית - coca style

26 בדצמבר 2022

אקססוריז חורפי לבית

אני לא מאמינה שכבר הרבה זמן לא עשיתי שינוי בבית אבל אחת כמוני שאוהבת שינויים באופן דחוף, הגיע הזמן לחגוג ולעצב בית חורפי ונעים.
אני אוהבת  שילובי עץ עם הדפסי מנומר, פרה וזברה ויצא לי "סלון גן חיות"  בואו לראות.

שטיח לבית מושלם -  הכי כיף בחורף שטיח מחמם וסטייל אז הלכתי על הדגם הזה שהוא שחור לבן ויש לו קטע מטורף מגיע מאוד איכותי.
כל השטיחים שקניתי עד היום זה משיין ואני מאוד מרוצה
12054769

סכום נחושת -רוז גולד - את הסכום הזה אתם מכירות כבר מהקנייה הקודמת אבל קניתי הפעם עוד חבילה הוא היה כל כך מושלם שהייתי חייבת שיהיה לי כמות גדולה.
12336860
ריפוד פרה- ואם יש כאן כמוני ובא להם להכניס פרה לסלון אז אחלה שידרוג זה מגניב לגמרי.
הזמנתי מידה 3 שזה מתאים לספה ל-3 של 1.80 ובחיי שזה צועק שיק , אז איך הפרה אומרת?
"מו מו איזה סטייל'
11994685
פיגמה מעלפת שנראית הופעה של שאנל 🤭
היא חמימה ומעלפת הזמנתי מידה גדולה m אבל ממש מרוצה.
ומרוב שהיא חגיגית לא בא לי להיות בבית איתה כפיג'מה אלא פשוט לצאת איתה כי היא נדירה.
הבעייה המרכזית שהיא ממכרת אני כבר שבוע לובשת את זה כי זה כמו ללבוש שמיכה.
עשוייה מבד פלאפי טדי מהמם
https://shein.top/oz71hsx
12342875
מצאו את ההבדלים?!
ונסיים במרק חם וטעים שעשיתי מכל הלב.
עם מגרדת מנירוסטה מהממת לכל אלה שאוהבות לעשות סלטים ומרקים זריזים חייב להיות כזה.
https://shein.top/eoqnr6h
11935413


לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקופון של 15% הנחה ללא הגבלה ותמיד תוכלו תמיד להשתמש בקוד קופון של 15% על קנייה בלי הגבלת קנייה כל אחד יכול להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים.


ממליצה לעשות קניות בימי ראשון - ימים שהם ללא הגבלת קנייה והכי חשוב משלוח חינם !!!

הקוד limor03 אז תהנו ותפיצו הלאה.

ואם יצא לך לקנות אל תשכחו לתייג אותי limoralzami@

אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 


וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-


נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE






אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי