קנייה מטורפת וואי וואיי - coca style

25 בדצמבר 2022

קנייה מטורפת וואי וואיי

אני מאלה שמאוד סובלות בחורף אבל מאוד אוהבת את הלוקים של החורף החמימים והיפים שאפשר להתעטף איתם.
ולקחתי השראה מנשים של קלאסיקה של פעם קנדי ג'קלין.

חליפת פום פום צהובה
החליפה הגיעה מגעילה ביותר ברמת הפונפנים שלה, הבד היה מאוד איכותי והחלטתי לשדרג לכיוון שלי 
ותגידו לי אתם איך השידרוג שלי.
10234814
תיק זהב מעלףףף
כן אני יודעת שאני משוגעת ושיש לי כמויות תיקים אבל לא יכולתי לסרב לזה 
11377947

חולצה עם שרוולנים של פעם נדיררררר
12383656

סוודר לבן קטן בטן מהמם 
מו'שלםםם הזמנתי מידה m והגיע מטורףףףף.
11850999
חצאית אלגנטית 
יושבת הצגה , יש לה שני חלקים שאפשר לשחק עם זה, בשיק שאני אוהבת. הזמנתי xs
2964251

פיגמה מעלפת שנראית הופעה של שאנל 🤭
היא חמימה ומעלפת הזמנתי מידה גדולה m אבל ממש מרוצה.
ומרוב שהיא חגיגית לא בא לי להיות בבית  איתה כפיג'מה אלא פשוט לצאת איתה כי היא נדירה.
הבעייה המרכזית שהיא ממכרת אני כבר שבוע לובשת את זה כי זה כמו ללבוש שמיכה.
עשוייה מבד פלאפי טדי מהמם
12342875

לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקופון של 15% הנחה ללא הגבלה ותמיד תוכלו תמיד להשתמש בקוד קופון של 15% על קנייה בלי הגבלת קנייה כל אחד יכול להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים.

ממליצה לעשות קניות בימי ראשון - ימים שהם ללא הגבלת קנייה והכי חשוב משלוח חינם !!!

הקוד limor03 אז תהנו ותפיצו הלאה.
בבבלאק פרדיי מוזמנות גם להשתמש בקוד SGf3369 .

ואם יצא לך לקנות אל תשכחו לתייג אותי limoralzami@

אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 


וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-


נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE


אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי