פסח בפתח - מוצרים שווים לנקיון בכייף!! - coca style

25 בפברואר 2023

פסח בפתח - מוצרים שווים לנקיון בכייף!!

אם אפשר להודות אני לא מאלה שאוהבות לנקות ולקצף כל היום, אבל שפסח מגיע אני נכנסת למוד של מנקה ויאלה לניקיון !!!



אז יש לי כמה מוצרים שווים שיעזרו לכם לנקות בפסח בקלות,‏ ובלי לשפשף כל היום.
וגם וגם דאגתי לכן לקוד קופון אז בכלל תהנו.

אני מאלה ששבוע אחרי פורים כבר מתחילה להרים את כל הבית לפסח!! 
 
אז הכירו את  Sag - מותג לפתרונות ניקוי מקצועיים,
למשקי הבית ולתעשייה.
נכנסתי לאתר שלהם, כדי להתחדש במוצרים ונדהמתי מהמגוון הרחב- תכשירי ניקוי לתחזוקה שוטפת, גם מוצרים מקצועיים לניקיון לאחר שיפוץ ובנייה, ניקיון הרכב ועוד.
 

אני מאמינה שבמקום לשפשף צריך מוצר יעודי לכל דבר, התרשמתי ממש מהאתר, וגם הטיפים שנתנו לגבי ניקיונות.
ובואו לראות מה עם הבחירות שלי באתר.

מנקה רצפות מקצועי Top secret , פקק אחד בדלי מים וזה כל הקסם הבית נראה מבריק ומריח נהדר לאורך זמן.
הריח שלו מטורף בחיי!!!

קצף לניקוי חדרי רחצה- זה ניקוי מרענן של הכיורים והאסלות.
שמפו לניקוי וחיטוי דשא סינטטי - מעניק מראה חדש ורענן לדשא - תנסו ותראו.

תרסיס קצף מזגנית- זה בדיוק העונה לנער את כל הליכלוך במזגן, והאמת שהמוצר מאוד הפתיע  זה מגיע בתרסיס קצף ומחטא את המזגן הבית.
ניקוי אבנית וברזים-  עשיתי את זה בברז והברז הבריק בשנייה 

Crystal shine - מבריק ומנקה מראות וחלונות מרוב שזה מבריק מפחדת להתנגש בחלון של המרפסת 😂

אבן הקסם לניקוי כללי - האמת שזה מוצר חובה בכל בית, ואיך לא הכרתי אותו לפני ( אני מהעתיקות שעוד משתמשות עם ברזלית).
** מאחר שהחומרים מאוד פעילים וחזקים בבקשה תנקו רק עם כפפות.

ממש אהבתי את המוצרים של sag, לצד כל מוצר יש ברקוד שמוביל אותך לסרטון הדגמה, ובתור אחת כמוני שמתעסקת בשיווק אני חושבת שזה מהלך גאוני וממש נכון, מאחר ששאני כזאת שקונה כל מוצר הדבר הראשון שאני עושה זה מגלגלת בגוגל והם כן חסכו לנו ונתנו לנו להציץ ולראות את המוצר.


ועכשיו קחו דקה רגע של כנות, המוצרי של sag לעומת המוצרים בשווקים הם יקרים משמעותית.
אך אם לצורך העניין אני אשווה נוזל לניקוי שטיפה של חברה מוכרת עממית שעולה 10 שקלים לעומת sag שעולה כמעט 40 שח, אז נכון הפער הוא ענק- אבל האמת היא שכל מוצר שעד היום קניתי ברשתות לא דמה לרמת ניקיון הזה של sag , ולניחוח והברק שהצלחתי לנקות עם sag.


קישור לאתר  https://bit.ly/3ICoBXd
קוד קופון מקנה לכן 10 אחוז הנחה Limor10


אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי