מגולגלות טחינה וסילאן - הכי טעים שיש !!! - coca style

22 בפברואר 2023

מגולגלות טחינה וסילאן - הכי טעים שיש !!!

 ממש ממש עוד מעט פורים ואז נזכרתי במתכון של האוזני המן.
ואמרתי וואלה בוא נעשה מאותו מתכון מגולגלות ונראה איך יצא?!

הסיבה שאני אוהבת את המתכון הזה כי הוא בריא, דיאטטי, ואם אני כבר אוכלת אז לא מתייסרת.

 הפעם שדרגתי והשתמשתי בממרחים החדשים של אחווה, אני מאוד אוהבת אותם הטעם שלה מאוד איכותי, ותמיד משמח אותי השילובים המעניינים.
אז בוא להזכיר לכם את המתכון-
כוס וחצי קמח שקדים 
2 כפות רום/ וניל
ביצה 
2 כפות סוכר חום.

מערבים קלות עד שנוצר למו בצק, הבצק קצת דביק ולכן ממליצה להכניס אותו למקפיא לרבע שעה ואז אפשר לרדד אותו בקלות יותר.

מרדדת דק וממלא בממרחים  של אחווה שאני אוהבת.
ופשוט ללק את האצבעות !!! 


ואם יצא לך לעשות את המגולגלות שלי,  אל תשכחו לתייג אותי limoralzami@

זהו מעבירה את זה לצנצת היפה- ומתפללת שלא יגמר לעולם !!!

אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 

https://goo.gl/KT8c4G

וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

https://instagram.com/limoralzami

נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE



אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי