כמה פריטים חדשים לבית - coca style

27 במרץ 2023

כמה פריטים חדשים לבית

והנה באה האביב, ומתחילה לחדש את הבית דברים מהממים, בואו לראות מה קניתי!!


ספל לקפה של שבת - מהמם ויפה ויש לו קטע, האמת שהוא הגיע שבור ונשאר רק הצלחת, אבל ברגעים אלו ממש השירות לקוחות של שיין שולח לי חדש 

צלחות זהב - פעם שנייה שמזמינה פשוט זה סט ווואי!! ואין מילים  רק לאכול איתו גורמה.
תיבת איחסון למקרר - בדיוק לסדר של פסח והזמנתי לירקות שיהיה מסודר , מידה L

סל כביסה- יש לי כזה בול וגם כאן קניתי שוב כי זה מכניס מלא!! 
מגש אפייה מרובע-  עושה לי חשק לעשות איתו דברים טעימים.

לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקופון של 15% הנחה ללא הגבלה ותמיד תוכלו תמיד להשתמש בקוד קופון של 15% על קנייה בלי הגבלת קנייה כל אחד יכול להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים.

ממליצה לעשות קניות בימי ראשון - ימים שהם ללא הגבלת קנייה והכי חשוב משלוח חינם !!!

הקוד limor03 אז תהנו ותפיצו הלאה.

ואם יצא לך לקנות אל תשכחו לתייג אותי limoralzami@

אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 


וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-


נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE





אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי