שבוע האופנה 2023 - coca style

2 באפריל 2023

שבוע האופנה 2023

כל אושייה שאוהבת אופנה חייבת לסמן וי ולהגיע לשבוע אופנה, אז הגעתי בפאסון שלי עם הסטייל שלי, בואו איתי נעשה סיבוב קצר.

יש קטע כזה, שמגיעים לשבוע האופנה כולם מפציצים בין נצנצים, פאייטים, תחפושות פאות מה לא ראיתי.
אני נוהגת כבר המון שנים לשמור עדיין על הסטייל שלי ובאמת שלא צריך לעשות שופני לאף אחד.




אז בואו לראות מה לבשתי?!
טוב אז הלוק המהמם הזה מקולקציית חתונה של אסוס- יש נשים שבוחרות להתחתן בלוק כזה אלגנטי- בתכלס זה מושלם לדעתי.

זה מגיע שני חלקים חצאית וחולצה עם כריות ופרח ענק.. זה בגלל שיש לזה כזאת נוכחות, לא הגזמתי באקססוריז.
הבחירות שלי באקססוריז היה עגיל של איב סאן לורן, ותיק מושלם של פנדי.


 רוצות לשמוע קטע, ליד כל אושיות אופנה שלבשו נצנצים.. דווקא אני עם הלבן שלי הייתי ממש בולטת.
אז גם שמרתי על הסגנון שלי, וגם הצלחתי ליצור סקרנות.

היה תצוגות מהממות, קצת הרגיש לי השנה שזה היה ממש מסחרי, והיו הרבה הרבה דיבורים עד התצוגה עצמה, ואני דיי התבאסתי מזה, כי זה קצת מאבד את הקטע של שבוע האופנה.
 

ומה לא אהבתי- שיש דברים שזה רק בישראל- תוך כדי תצוגה  עשו חסות/פרסומות לגלולות וזה היה מביך ביותר, בחו"ל דבר כזה לא היה עובר.

זהו סך הכל היה לי כיף פעם בשנה וכולנו להנות מזה.

אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 

https://goo.gl/KT8c4G

וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-


נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE



אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי