ספרים שכל בעל עסק חייב לקרוא !! - coca style

9 במרץ 2023

ספרים שכל בעל עסק חייב לקרוא !!

אתן יודעות שתחום השיווק מאוד קרוב לחיי, זה גם המקצוע שלי, כמנהלת תקשורת שיווקית אני אוהבת תמיד ללמוד עוד ועוד ולהתמקצע כמה שיותר..
הספרים רבותיי זה אחלה מקור ידע, והכיף שתמיד אפשר לסמן במרקר ולחזור כל הזמן על הספרים.


אז הפעם אני רוצה להמליץ על שתי ספרים שממש נהניתי מהם ולקחתי מהם המון השראה.

 הודעה לתקשורת- שירן פרץ 
אם מישהו ממכם רוצה להבין את את כל עולם היחסי ציבור זה בדיוק הספר.
הספר מהווה מדריך לכל עסק שרוצה לשווק מקצועי וטוב את העסק שלו, הספר נותן המון ידע על מושגים בעולם היחסי ציבור.
מהספר למדתי כמה דברים חשובים - כמו את המושג הכי חם היום שזה "סטוריטלינג"- לדעת לספר סיפור, למצוא את הסיפור הטוב שיתפוס את העין של האנשים, וברגע שיש סיפור טוב "בום" אפשר לצאת לדרך.
כדי להתחיל לעבוד על עסק בראש ובראשונה צריך לבנות תוכנית עבודה לחקור, לבדוק מי קהל היעד? ואחרי שיש את התמונה הכללית להתחיל למתג ולשווק.
אחד הדרכים לצאת לתקשורת היא באמת להגיע לליבם של העיתונאים ותוכניות הטלוויזיה.
 מסתבר שלהגיע לתקשורת זה לא משהו כזה מסובך, אם יש סיפור טוב, וקומינקט טוב אפשר להגיע לכל אמצעי תקשורת- דוגמה שממש אהבתי שהיה בספר זה-
 food massage גם בטייטל יש כאן משהו מאוד מסקרן וקליט וגם בקונספט וללא ספק דבר כזה יכול להיות איטם בטלוויזיה בקלות.

חשוב לי לציין הספר הוא ממש לימודי-זה ספר שצריך לקחת איתך מרקר ולסמן את הדברים החשובים- בסוף הספר יש גם דפים חלקים כדי לרשום נקודות חשובות.
הספר עמוס בציטוטים מלאי השראה, ואפילו יש checklist כדי לבדוק מה יש לכם בעסק ומה אין.
נהנתי מכל רגע ממליצה באהבה.
לינק לרכישת הספר- https://did.li/DG9YH

 הספר רעיונות גדולים -  ארז כלב 

ארז כלב מפגיש אותנו עם אנשים גדולים שהגיעו להצלחה/כישלון בעסק שלהם.
בפגישה פשוטה על כוס קפה, סודה, בירה, תפוזים ולימונדה אנחנו לומדים איך לחשוב כמו גדולים.
תוך כדי הדיון אנחנו בעצם לומדים אסטרטגיות חשיבה, ואסטרטגיות פעולה של אנשי עסקים.
הספר מכניס משלים מתוקים (משל מקסים- סיפור הנשר) וציטוטים מרימים ("קשה להביס יזם שלא מוותר")
לאורך הספר יש דוגמאות של עסקים גדולים כמו קוקה קולה, אפל, לגו, דיסנילנד וזה לצד עסקים קטנים שהצליחו בדרך שלהם.
תוך כדי קריאת הספר - עשיתי לי רשימה של דברים שתוקעים אותי  בעסק לצד תכונות ודברים שחשוב להכניס לעסק שלי כגון מיקוד במה שחשוב, להיות ולחשוב מתחילת העסק כמאסטר, ולהיות תמיד יצירתי וחדשני.
נהנתי מאוד מקריאת הספר- ממליצה מאוד.
לרכישת הספר- http://bit.ly/3IA1PQL
ואם יצא לך לקרוא ולקנות את הספרים אל תשכחו לתייג אותי limoralzami@

אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 


וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-


נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE



אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי