ואיך זה שעשיתי שוב פעם קנייה של בגדים!!!! - coca style

2 באפריל 2023

ואיך זה שעשיתי שוב פעם קנייה של בגדים!!!!

אני הבטחתי לעצמי לא לקנות יותר בגדים במיוחד אחרי שראיתי בפסח כמה הארון שלי עמוס.
 אממה אני לא יודעת לקיים הבטחות, אז כדי שלא ארגיש אשמה בואו להציץ ולראות מה קניתי?!


עגיל חישוק זהב מהמם - אני מאוד אוהבת חישוקים הבעיה שהם בדרך כלל מאוד כבדים, וזה כמה שהוא  נראה יוקרתי הוא מפלסטיק ולא כבד.
בתכלס עלה לי גרוש וחצי- לחטוף!!!!!

עגיל פייטים - נכון שהוא מיוחד מתאים לי בול לתיק 
שמלת קורשה יפיפה- שמתי מתחת שמלה כדי להצניע אותה ולתת לה לוק לקלאסי יותר. הזמנתי m
גקט שחור- זה קטע כל הבגדים שיש לי בארון ופתאום הדבר הכי בסיסי נפלתי, לא היה לי שקט פשוט שחור.. מה זה הרבה זמן חיפשתי עד שמצאתי את האחד. הזמנתי מידה m
https://shein.top/dcxf8ia
תיק ירוק זוהר נוצות 
בזמן האחרון אני קונה מלא פריטים בצבע ירוק, כן  ירוק  זה הצבע האהוב עלייי, בין ירוק תפוח לבין ירוק יער  לבין ירוק רעל, את כל הגווונים של הירוק אני אוהבת..
שמלה מחטבת צנועה ויפה- הזמנתי מידה s
שמלה עם נוכחות ממש, יש לה כריות, הצבע בייסיק שמתאים לכל הופעה.
לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקופון של 15% הנחה ללא הגבלה ותמיד תוכלו תמיד להשתמש בקוד קופון של 15% על קנייה בלי הגבלת קנייה כל אחד יכול להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים.

ממליצה לעשות קניות בימי ראשון - ימים שהם ללא הגבלת קנייה והכי חשוב משלוח חינם !!!

הקוד limor03 אז תהנו ותפיצו הלאה.

ואם יצא לך לקנות אל תשכחו לתייג אותי limoralzami@

אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 

https://goo.gl/KT8c4G

וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

https://instagram.com/limoralzami

נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE





אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי