מבצע קיץ ברשת אימפרס !! - coca style

8 במאי 2023

מבצע קיץ ברשת אימפרס !!

כאחת שאוהבת מאוד תכשיטים אני תמיד שמחה לבקר ברשת אימפרס.
ברשת אימפרס, התכשיטים הם הוט קוטור 
ותמיד משדרגים לי את הלוק והופכים את המראה ל- wow

אני מאוד אוהבת נגיעות זהב וזהב לבן, ואצלי הכל מאוד מדוייק.
אבל הכי אני אוהבת את צמיד הטניס שיש לי על היד מרשת אימפרס, זה תמיד באופנה וזה תמיד טיימלס.
הצמיד משובץ יהלומים, ואני נשאלת ממש ממש

אז הגיע הזמן לשתף אתכם גם במבצע קיץ מטורף ברשת אימפרס וממש בא לי שכולכם תדעו, תגיעו, תתענדו, ותרכשו.

כל לקוח שתרכוש את צמיד הטניס משובץ יהלומים, תקבל במתנה זוג עגילי זהב 14 קראט משובצים יהלומים טבעיים בשווי 990 ₪ - במתנה!
מבצע ממש משתלם - ככה את מתענדת כולך ונראית מליון דולר.
אממה בנות - אתן חייבות להזדרז - המבצע בתוקף מיום 01/05/2023 ועד ליום 15/05/2023

המבצע הוא גם בחנויות הרשת וברכישת אונליין באתר האינטרנט של אימפרס
אתר אינטרנט 
https://www.impress-stores.co.il/

ולסיום סיומת ש לי סוד אליכן - עם כל זה זה שאני פאשניסטה ונראה שאני מתוקתקת מבחינת בגדים, שתדעו בלי תכשיטים אני שום ושום דבר, מבחינתי התכשיטים הם התבלינים שלי.
תמונה מהשקה שהייתה ברשת אימפרס

נשיקות 
Coca style 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי