השקה של ורסצ'ה כאן בישראל - coca style

3 במאי 2023

השקה של ורסצ'ה כאן בישראל

אני כל כך אוהבת להגיע להשקות, זה אהבה ענקית שלי, וכאחת שעושה את זה כבר יותר מ-13 שנים, צריך שתהיה השקה מיוחדת כדי שאתרגש אבל ממש -והנה- היום זה קרה- השקה של ורסצ'ה.


כיאה למותג הכל היה בינלאומית של ורסצ'ה, הרגשתי שאני נמצאת בחו"ל ובטח שלא בתל אביב הקטנה.
ההשקה התקיימה בבית על הים, כאשר הרוחות מהים הגיעו עד אלינו, ובמשב רוח מרענן התחילו מופע שלא היה כקודמתו.


ההשקה הייתה מושקעת מהממת בגוונים של סגול ממש כמו הבושם, והניחוח של הבושם התפזר באוויר.

 
היה מופע מטורף בשמיים של אורות, אוכל טוב ומוסיקה טובה.
אני לבשתי שמלה שחורה מקסטרו, אספתי את השיער בקשת, הוספתי עגילים ושמרתי על מראה קלאסי ממש כמו המותג.

היה מעולה ומחכה כבר להשקה הבאה
קוקה סטייל 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי