קצת אקססוריז לבית - coca style

15 במאי 2023

קצת אקססוריז לבית

אני תמיד משתדרגת בדברים קטנים שהופכים את הבית ועושים נותנים לו שיק.
קניתי כמה פריטים משיין, שממש אהבתי בואו לראות!

מעמד לעציצים -כן זה ממש לא יאמן שזה שיין, תכלס אני מתלבטת אם לקנות אפילו עוד אחד כזה מרוב שזה יפה.
זה מעמד ענק קניתי מידה לארג ואני צריכה לחפש עציץ שיכנס בול למעמד 
ממליצה ממש.
שעון של סלבדור דאלי-להורים שלי יש את התמונה של סלבדור דאלי עם השעונים, ושנים היינו מסתכלים על זה בתור ילדים ונהנים מניתוח התמונה.
איך שראיתי את השעון הזה היה לי ברור שהוא יהיה שלי, ותכלס איזה מחיר פצצה!!
תיבת תכשיטים-זה תיבה מהממת שעשויה מזכוכית ואפשר לשים גם שרשראות.
מראה ורודה- הכי סטייל שיש, מאוד אוהבת!!
לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקופון של 15% הנחה ב shein ללא הגבלה ותמיד תוכלו תמיד להשתמש בקוד קופון של 15% על קנייה בלי הגבלת קנייה כל אחד יכול להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים.

ממליצה לעשות קניות בימי ראשון - ימים שהם ללא הגבלת קנייה והכי חשוב משלוח חינם !!!

הקוד limor03 אז תהנו ותפיצו הלאה.

ואם יצא לך לקנות אל תשכחו לתייג אותי limoralzami@

אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 
https://goo.gl/KT8c4G

וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

https://instagram.com/limoralzami

נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE




אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי