בהשקה של פנדורה - מה לבשתי - coca style

15 במאי 2023

בהשקה של פנדורה - מה לבשתי

הדחיית סיפוקים שלי זה ממני והלאה, הייתי אמורה לשמור את הבגד הזה לערב שבועות ואין לי מושג איך חידשתי אותו בסוף בהשקה של פנדורה.
אז אל תדאגו יש לי לוק נוסף כי במקרה שלי חייב לדאוג לעוד אופציה.

אז בואו לראות מה הלוק היומי?!
טבעת ספיר - זה קצת מצחיק שאני הולכת להשקה של פנדורה ובסוף שמה טבעת שיין, רק שתדעו שרוב את הטבעות שלי הם של פנדורה חוץ מטבעת מגן דוד שאותה עיצבתי.
הטבעת שקניתי משיין מהממת זוהרת ואיכותית ביותר, זה לא הטבעות של השקל וחצי שמתקלף להם הצבע כבר קניתי מהמטבעות ואני מתקלחת איתם והכל טוב.
חליפה לבנה
אז מדובר בחליפה של מכנס קצר וחולצה שזה נראה הכי דומה למפה של שולחן שבת, מאחר שמאוד קריירה אז לבשתי רק את החולצה עם שמלה מהממת ויצא לוק מטורף.
ממליצה מאוד הזמנתי את החליפה מידה מדיום כי היה לי חשוב שזה יהיה לוז.

נעל בצבע ניוד יש לה קטע יושבת יפה על הרגל
חייבת להגיד שהיית השקה מהממת, נהנתי מכל רגע. ההשקה הייתה לכבוד קולקציה חדשה לעונת החתונות ויש דברים הורסים.
אני התחדשתי בטבעת שאני ממש מחכה לה, הסטייל כמו שאני אוהבת וינטג מהמם בצבע ירוק.
** ולכן קוראים נכבדים שבטוח דאגתן לי איזה לוק אלבש בחג- אז הרי לכן לינק ללוק.
שמלה לבנה אלגנטית ויפיפיה 
https://shein.top/fipe0my

לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקופון של 15% הנחה ב shein  ללא הגבלה ותמיד תוכלו תמיד להשתמש בקוד קופון של 15% על קנייה בלי הגבלת קנייה כל אחד יכול להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים.

ממליצה לעשות קניות בימי ראשון - ימים שהם ללא הגבלת קנייה והכי חשוב משלוח חינם !!!

הקוד limor03 אז תהנו ותפיצו הלאה.

ואם יצא לך לקנות אל תשכחו לתייג אותי limoralzami@

אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
https://goo.gl/KT8c4G

וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-
https://instagram.com/limoralzami
נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE





אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי