הום סטייל לבית - coca style

23 במאי 2023

הום סטייל לבית


קנייה מושלמת לבית 
תבנית מגש עץ מהמם , סטייל מושלם לקפה של הבוקר 
מגש עץ כפול מסתובב
מתלה כלים מהמם עץ 

מעמד לעציץ 
מגרה שקופה- אמורה להיות לפירות ולירקות במטבח אבל אני אוהבת שיש לי מגירה כזאת לקישקושים שלי.

דיספנר מתאים לכל נוזל שיש בבית, מכניסים 30 אחוז נוזל או סבון ו 70 אחוז מים - מכניסים בטריות וקדימה יוצא מכל זה קצף.
לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקופון של 15% הנחה ללא הגבלה ותמיד תוכלו תמיד להשתמש בקוד קופון של 15% על קנייה בלי הגבלת קנייה כל אחד יכול להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים.

ממליצה לעשות קניות בימי ראשון - ימים שהם ללא הגבלת קנייה והכי חשוב משלוח חינם !!!

הקוד limor03 אז תהנו ותפיצו הלאה.

ואם יצא לך לקנות אל תשכחו לתייג אותי limoralzami@

אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 

https://goo.gl/KT8c4G

וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

https://instagram.com/limoralzami

נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE



אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי