אל תקראו לי פאשניסטה , תקראו לי אודמיסטה !!! - coca style

20 בדצמבר 2015

אל תקראו לי פאשניסטה , תקראו לי אודמיסטה !!!

הסטייליסטית לימור אלזמי מספרת על שורת האודמים שהיא הכי אוהבת ולא יכולה בלעדיהם אפילו לשנייה. לכל אישה יש לה את האיפור שהיא לא יוצאת מהבית בלעדיו , לי מאז ומתמיד היה אהבה ענקית לאודמים, אבל היום זה כבר לא סתם אהבה זה התמכרות, מהיום כנו אותי "אודמיסטה" ולא פאשניסטה .

תמיד אני מרגישה "ערומה" בלי אודם, אודם מקפיץ לי את ההופעה והופך אותי מידית לגלאם.
תמיד אני צוחקת עם עצמי שיש לי יותר אודמים בתיק איפור מאשר כל דבר אחר, אני חולת צבעים ואת הפלטת צבעים האגדית שלי אני מוצאת תמיד במותג האיפור "איל מקיאג'" יש להם סדרות של צבעים מלאות לחות ולא יבשות.
 
 
מבחן האודם - לכל אחת מאתנו יש דרכים משונות לבחירת אודם, חלק בוחרות בגלל גוון, חלק בוחרות בגלל עמידות , אצלי קטגוריית "גוון" נפסלת מאחר שכיום בעולם של שפע כל חברה שמכבדת את עצמה מוציאה ליין עשיר , ולכן אני בוחרת אודם לפי "קטגוריית העמידות".
 
אז כיצד אני בודקת עמידות האודם ?
 
אני אם יש דבר שאני שונאת זה לשתות קפה הפוך ולראות את כל האודם על הכוס קפה שלי, אז המדד שלי ל"עמידות האודם" הוא  האם האודם עמיד אחרי שתיית כוס קפה?
וכמובן שאחרי שצחקתן אני מבהירה  שהמדד האמתי שלי לאודם זה -כמה שעות מתוך כל היום קבלתי מחמאות לאודם ?!
 
מאיפה האודמים ההורסים שלי ?
מותג האיפור איל מיקאג' זה בהחלט סדרת השפתונים שלי , אני מאוד אוהבת אותם כי אני "דוגלת" במראה המט והלא מבריק אבל מצד שני שיהיה עם גימור לחותי ולא יבש .
סדרת האודמים החדשה שלי היא XO LIPSTICK לסדרה יש 30 גוונים מטריפים בניהם כתומים, ורדרדים, סגולים, אדומים וחומים.
הסדרה יוצרת כיסויי מושלם , תוך מריחה קלה את מרגישה עם לוק מהפנט, שולחת חיוכים לכל עבר, הכי חשוב השפתון לא מייבש שפתיים ולי האודם שרד שמונה שעות כולל "מבחן הקפה שלי".
 
יש דבר אחד נוסף שאני לא יכולה להתעלם ממנו הפרזנטורית שנבחרה לככב בקמפיין האודמים היא לא אחרת מאשר "נטע אלחמיסטר" שהיא הדוגמנית שהייתה איתי בווג איטליה, וחדי הבחנה יבחנו בלוגו שלי של דף הבית של הבלוג, שם נמצאת נטע אלחמיסטר בסטייל ההורס שלי , אז אני בטוחה שאת האודמים קונים גם בזכותה כי כובשת ברמות שאי אפשר לתאר.

מאחלת לכולם לוק מהפנט והורס, ממליצה להתרשם באודמים ההורסים יש שם גוונים שבטוח כדאיי להסתער.
 
באהבה "האודמיסטה"
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320
 


אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי