איפה לקנות מתנות לשנה החדשה - coca style

19 בדצמבר 2015

איפה לקנות מתנות לשנה החדשה


הסטייליסטית לימור אלזמי משוטטת בכל מרכז קניות שקיים על המפה, אבל השבוע האחרון אם תרצו לחפש אותה תדעו שהיא תהיה בגן העיר תל אביב, למה? כל הסיבות בפוסט

 
אתן יודעות כשאותי מענין רק סטייל ,שיק ודברים מיוחדים מאוד, הפעם הצליחו לשחד אותי להגיע לגן העיר כי יהיה שם מסיבת סטייל מטורפת וכיאה לחולת סטייל אני נעטרת לבקשה תיכף ומיד , ולכן השבוע אני מודיעה קבל עם ועדה שאני נמצאת בגן העיר שהוא מרכז הקניות הכי יוקרתי ועם האווירה הכי פסטורלית ושקטה שיש. הסיבה שאהיה שם כל השבוע היא חגיגות סוף השנה האזרחית בתאריכים 22-31.12.15 שתערך בגן העיר בשיתוף חנויות היוקרה, בגן העיר חנויות יוקרה אירופאיות לבין רשתות ישראליות מובהקות, האמת שכבר דברתי עם הנהלת המרכז שישמו לי שטיח אדום כי אני הולכת לצעוד בכל החנויות שם.
בין חנויות גן העיר ניתן למצוא אותי: באליס בארץ הפלאות,מקס מרה, פני בלאק, ג'ק קובה, קלארקס, ונדום, גרי וובר, לאפייט, ניין ווסט, הודיס, מטרניטי, קסטרו, רשת גולף, קרטר'ס, קדס קידס, נימרוד, שילב, אימג'ינריום, הפנינג, טבע נאות, טולמנ'ס, דודו אוטמזגין, גרג קפה ועוד.
אז לכל מי שרוצה סטייל אישי איתי ולהנות מהסיילים המדהימים של השנה מוזמנות להתקשר אליי , ומי יודע אולי נחגוג ביחד את השנה.
 
ועוד לידיעה כללית -בגן העיר סוגרים את השנה האזרחית באירוע אלגנטי ומכובד. בימים אלו יוכלו לקוחות גן העיר ליהנות מהטבות בלעדיות בחנויות גן העיר המשתתפות. וכמו כן מי שאוהבת יין שתבוא ביום 22.12.15 למתחם יין חגיגי בשיתוף יין לאוהבי מוזיקה ביום ה' 24.12 קונצרט ייחודי של תזמורת סולני תל אביב. חוויה עוצמתית ומיוחדת.

אז נראה לי שדי סגרתי לכן את השבוע בבילוי קניות- סטייל , יין טוב ,ומוזיקה לנשמה.

נשיקות ושבוע טוב
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי