איך לעשות "סדר סטייל" בממלכת הבלאגן ? - coca style

28 בדצמבר 2015

איך לעשות "סדר סטייל" בממלכת הבלאגן ?

זאת אני שיש לי עולם ומלואו והכל מתפזר ולא מוצאת כלום. הפעם החלטתי לעבוד על "מידות הסדר שלי" ופשוט לעשות סדר בסטייל !!! אז אספתי לכן את כל הדרכים גם לסדר וגם להכניס סטייל ואווירה שיקית ונעימה . 

 איך מסדרים בסטייל את חדר השינה-

יצירתיות - להביא ספלים מהמטבח שישמשו לעפרונות האיפור, להשתמש בכדים של פרחים למברשות , ואפילו להשתמש בצנצנות ריבה לכל מיני שמעטס שחייב שיהיה בשולחן כמו פצירה, פינצטה,מסרקיה ועוד, כאן המקום שלכן להעיז ולפרוץ ולהיות יצירתיים וליצור תוספות מעניינות שיצעקו לכולן  שיק !!


אירגוניות מיוחדות - ואם ממש בא לכן לעשות מסדר מטכל"י מצאתי ארגונית מטריפה מפלסטיק איכותי לא מהפלסטיק הפושטי שמוכרים בחנויות הסטוק, ארגונית של הביוקר איכותית שעושה לי סדר מופתי. באתר That Glam Gal מצאתי שילוב בין נוחות וגלאם, רוב הארגוניות שם הן מודולריות ושקופות ומשתלבות עם סגנונות עיצובים רבים. סוף סוף אפשר להתארגן בבוקר בשלווה ולאתר את הפריט אותו אנחנו מחפשות בקלות ובמהירות!


ועוד רעיון מהרשת שמאוד אהבתי ומיועד רק למכורות משקפיים -רעיון גאוני קל ופשוט ליישום , אתן יכולות גם לקחת את אותו רעיון של קולב ולהניח עליו שרשראות.


אווירה נעימה - אז כמובן שתמיד בכל חדר חייב ניחוח רגוע ושליו שייתן לנו חשק להיכנס לחדר הזה בעצלתיים ובריקודי מקרנה , אז הריח המומלץ שלי זה הבושם שאנל של קוקו וכמובן נר וניל שהוא "המאסט הב", וכמובן לדאוג לאסוף אוסף של מגזינים שישדרג את חיי השיק שלך לפסגות.


תמונות השראה- כל פינה יפה צריכה את ההשראה שלה , ולכן ממליצה לקנות מסגרות צבעוניות/מוזהבות/שחורות וכ"ו ולהדפיס משפטים חכמים, תמונות ,ודברים שאתן אוהבות, אני ממש ממליצה לכן לעקוב באינסטוש אחרי מישהי בשם מיכל בן אביר שתינו אומנם לא מכירות, אבל שתינו אוהבות דבר משותף - "סטייל", אני עוקבת אחריה בדריכות והיא פשוט מעוררת השראה, תראו את התמונות השראה שלה הכי נדירות שיש ולדעתי הסגנון יתאים מאוד למישהי שיקית ואופנתית.


 סידור המיטה המושלמת - המיטה אמורה להיות המקום הכי כייף לקפוץ אליו בלילה , פנקו את עצמכן במלא כריות שיקיות וחמימות, בסדינים מלאי בושם, אני קונה מבשם בדים והכי כייף לי לפזר בין הסדינים ניחוח ואז את נכנסת למיטה עם גל של ריח נעים, אם תעשו את כל זה מבטיחה לכן שינה צרופה ומתוקה .
 

אם הפוסט שלי גרם למישהי כאן שקראה לעשות שינוי ולהכניס "סדר סטייל" אני את שלי עשיתי !!
 
אוהבת
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320 

4 תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי