איך להיות אייקון אופנה ? - coca style

5 בדצמבר 2015

איך להיות אייקון אופנה ?

הסטייליסטית לימור אלזמי מגלה לכן את תורת ה"אייקוניזציה" ומגלה איך באמת ניתן להיות אייקון אופנה.

אם להגדיר את המונח "אייקון אופנה" זה מישהי שלרוב סוגדים לה, לסטייל שלה וכבר רצים לאמץ סטייל  בדיוק כמו שלה. ובארצנו ובכלל יש לא מעט "אייקוני אופנה" וניסיונות חיקוי מדויקים, הפוסט יגלה לכן בדיוק מה אני חושבת על כל תורת ה"אייקוניזציה" וכמובן שאתן לכן טיפים איך  להיות אייקון אופנה בעצמך !!

במחוזתינו לצערי, להיות אייקון אופנה זה לעשות העתק הדבק זה להעתיק את נינט ולעשות פונינינט, לעשות גלח ולהיות הכי יאנה יוסף, או לעשות בלונד ולהראות הכי קרוב לבר רפאלי, בעיני כל הדבר הזה מגוחך הסגידה לאנשים שכל מה שיש להם הוא טעם טוב (במקרה הטוב) או סטייליסט טוב (במקרה הנפוץ יותר) ואני רואה בכל תורת ה"אייקוניזציה"  זיוף אחד גדול, החברה לוקחת "דמות/דוגמנית" והופכת אותה לפרסומת מהלכת כדי למכור יותר מוצרים, הדבר הזה עכשיו מאוד נפוץ במיוחד ברשת האינסטגרם, ואז מה שנוצר שאייקון אחד הופך את כולנו לתופעת העדר-לא מומלץ בעליל !!
 
אני רוצה להסביר את עמדתי בנושא- אני מובילה אופנתית, וגם משמשת פה ושם כסוג של אייקונית אופנה, אבל בראש ובראשונה אני סטייליסטית ומה שחשוב לי באמת שכל אחת מכן תיצור לעצמה את הזהות של עצמה, את "האני בבגד שלה", אני בעד  לקחת השראה מאייקוני אופנה ואפילו לקחת השראה של סטייל מסויים שאתן אוהבות, אך הכלל שלי לפני הכל זה תהיי מיוחדת ,תהי מי שאת ,תהי עצמך כי אחרת מרגישים שאת בסוג של תחפושת!!
גם לי יש רשימה ארוכה של אייקוני אופנה כגון מרלין מונרו,קייט מדליטון , מדונה, שרה ג'סיקה פרקר, ביונסה, האחיות קרדשיאן ועוד רבים וטובים אבל מבחינתי הם ההשראה ולא מעבר.
 
אז איך להיות אייקון אופנה את בעצמך ובלי להתאמץ -
 
1. בשביל סטייל לא צריך להיות מעושרות , מי שיש לה חוש סטייל תוכל לדוג סטייל גם בגרוש וחצי , סטייל זה "ליצור, לערבב, ולחבר"- כדי להיות איקון את חייבת חוש טעם מיוחד וסגנון, אני קוראת לסטייל חוש שישי שמי שניחנה בו יכולה  להנות !!
2. מי שעוקבת אחריי באינסטגרם כבר יודעת שהאני מאמין שלי בכל נושא הבגדים הוא - "סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך " אני מאמינה גדולה שסטייל זה ליצור הומור, קטע, אמירה ולגרום לסובבים חיוך, סקרנות לגבייך ואפילו לשאול אותך "מאיפה זה?"
לסקרניות - האאוטפיט שלי כאן בפוסט הוא לא פרדה ולא גוצ'י אבל תודו שנראה הכי "פירסט קלאס" הוא מחברת פרופיל Profil, יש שם דברים יפים ונדירים מלאי סטייל ושיק וכל מה שצריך לעשות שם זה "מיקס אנד מאץ'" ואת יוצאת מושלמת !!


3. בגדים זה דרך לביטוי עצמי, סוג של דרך לבלוט, העזה, לא לפחד, ולא ללכת לתחום המוכר, הטוב והבטוח, אני לא אומרת לכולכן להתלבש כמוני להעמיס בתכשיטים, פרוות, ומשקפיים גדולים אבל להעיז כל אחת בדרכה בצבעוניות, בתכשיט גדול, בסגנון שונה ואחר, בסגנון שהולם אותה.

4.לסטייל אין גיל, אך יש בגדים מסוימים שיש להם גיל - מכנס קצר, חולצת בטן, זה מסוג הבגדים שיש לו תוקף וגיל!! בכל גיל את יכולה להביא את "האני שלך" ואת הסגנון הייחודי שלך, אז אל תנסי להיות צעירה יותר .
5. הנקודה האחרונה והכי חשובה היא ליצור סגנון משלך ,ליצור דברים שמיד ידעו שזאת את !! זה יכול להיות אקססוריז ששייך רק לך, סגנון מסוים של בגדים שאת אוהבת ללבוש, איפור אופייני לך ועוד.
אז אם נעשה עליי רנטגן אייקוני - תבחינו מיד - בסגנון שהוא שלי ואי אפשר לקחת אותו ממני.
אני אוהבת וחולת כובעים, עגילים ארוכים,וטבעות. יש לי טבעת אחת שלא יורדת מהאצבע הטבעת מגן דוד שאני עיצבתי שבמרחקים יודעים שזאת אני, האודם שלי תמיד בולט ואדום והוא של חברת מאק מסדרת ויוה גלאם מספר ca4 , וזה האודם הקבוע שהולך איתי, משקפיים הורסות מהקולקציה המדהימה של שבוע האופנה בישראל, רשת אירוקה השיקה קולקצייה היסטרית בשבוע האופנה ,קפסולה של אייקוני אופנה בישראל כגון טוב'לה, גדעון אוברזון, גדי אלימלך, שי שלום, אלמביקה, דורין פרנקפורט, נובוריש דוג ומוטי רייף. זאת קפסולה קטנה שמי שיש לה משקף כזה ללא ספק יכולה להרגיש מיוחדת וסוג של אייקון, שימו לב המשקף שלי מעוצב ע"י דורין פרנקפורט וכל התמונות פה יכולות להעיד שהמשקפיים האלה נותנות את ה- show , והיתרון שהקפסולה הזאת היא מהדורה מוגבלת אז אם אתן זריזות - קנו עכשיו כדי שתשוויצו בקיץ !!

   וכמובן לא לשכוח שגם אם את"איקון אופנה" - החיוך זה הבגד המושלם שלך !!!

אני רוצה לסיים את הפוסט באמירה חיובית קחי השראות מכל מקום או אדם (גם ממני באהבה ובשמחה) אבל תישארי תמיד את , כי זה מה שאוהבים בך !!!

אוהבת
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

4 תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי