איך להתלבש לפי הגיגיה של קוקו שאנל ? - coca style

19 בפברואר 2016

איך להתלבש לפי הגיגיה של קוקו שאנל ?

מה עשתה קוקו שאנל בחייה שאחרי עשרות שנים במותה היא עדין אחת הנשים החזקות והמגולגלת בד"ר גוגל, היא עדין מקור השראה בעולם האופנה, והיא עדין חיה ובועטת כל פינה.

אז התשובה נעוצה-בצוואה, במותה השאירה לנו צוואה עשירה של כוח, נשיות, והגיגים .

הדור שלנו "דור האינסטגרם" מעלה בכל יום אלפי ציטוטים של "קוקו שאנל" כאילו שמדובר במישהי שחיה כאן, קרוב אלינו.

הפעם לקחתי את כל הגיגיה וציטוטיה המפורסמים ומזה הרכבתי האוטפיט בהשראתה, הרי לא סתם היא הגתה אותם אלא בכדי שמישהו ישתמש בהם ולא רק יתלה אותם בקיר האינסטגרם והפייסבוק. 

אז איך להתלבש לפי הגיגיה של קוקו שאנל ?

1. "בחורה צריכה להיות שני דברים: קלאסית ונפלאה."- אז אני משתדלת להביא בקלאסיות וגם להיות נפלאה שבא לי , החלטתי ללבוש האוטפיט הכי קלאסי שיש, ממש בדיוק כמו ששאנל עיצבה בתחילת שנות העשרים  חליפה שחורה המורכבת משני פריטים שכונתה בעבר  "Chanel Suit".
אז החיפוש אחרי החליפה המיועדת של שאנל עלתה לי "בשרירים ברגלים" ומשום מה לא מצאתי "חליפה", אבל "קשרים"-רבותיי זאת מילת הקסם הביאה אותי היישר למעצבת שירה מנור בעלת המותג  SHIRA M
ומצאתי סוף סוף את החליפה המיועדת אבל יחד עם זאת מצאתי שם המון קווים נקיים,קלאסיים, והרבה שמלות שחורות קטנות, נדמה שמצאתי מעצבת שיודעת שאלגנטיות זה אופנה, וכנראה שמצאתי לי בית אופנה בהשראת קוקו שאנל.


2. "על מנת להיות בלתי ניתנים להחלפה, אתם חייבים תמיד להיות שונים."-
אני משתדלת להביא את עצמי באופן שונה הן בלבוש והן בהתנהגות, זה לא משהו שאני עושה בכוונה , זה פשוט אני, אוהבת להתלבש קצת אחרת ולא שגרתי, וכן בינינו אף אחד לא רוצה שיחלפו אותו באחר נכון?


3. "בגיל שלושים אישה צריכה לבחור בין אחוריה לבין פניה."
 שאת חוצה את גיל 30 את כבר לא ילדה ואת חייבת לדעת שיש דברים אחרים להבליט שזה ה"אופי ", "השכל",  "והבינה" .
בפרקי אבות מציינים גיל 30 "לכוח" כלומר האישיות והכוחות הנפשיים הם החשובים ביותר, אז אם נמשיך בדבריה של קוקו אני בוחרת להציג את הפנים לכיוון העתיד.

4. "לפני שאת יוצאת מהבית, תמיד תורידי פריט אחד ממה שאת כבר לובשת"-
 בהרצאות שלי אני מדברת הרבה על המונח less is more - ובשביל שיבינו טוב את המונח אני מסבירה שהופעה טובה צריכה לכלול מעט אלמנטים, כאן נתתי שואו לאלמנט הכובע והגרביון ולכן באקססוריז יש לי "חוק השלוש תכשיטים" , חוק  שאני המצאתי, בשל העובדה כי ישנה נטייה לאנשים להתפזר להעמיס על עצמם את כל הצמידים שיש להם בבית, וכל השרשראות שיש להם בבית, אז רבותיי חוק זה אומר שמותר לך להשתמש  בצמידים, בטבעות, בעגילים, ובשרשראות אבל מתוך כל הערמה הזאת מותר לך להשתמש רק בשלוש וזה יצור את המראה האחד יחיד ומיוחד שלך , וממש כמו שהיינו ילדים משחקים "משלוש יוצא אחד". אז בחרתי הפעם בסיכות דש ממש נוסטלגי מתקופת קוקו.

  
5. "לעולם אל תצאי מביתך ללא גרביונים וללא כובע"-
כנראה שאז קוקו שאנל גילתה את הפוטניצאל שיש "בכובע" ועד כמה הוא מוסיף לנוכחות. ולגבי הגרביונים יש בגרביון סוג של נשיות וסקסיות.
את כובע הטורבן קניתי ממש מזמן לפני שנתיים מקסטרו ושמתי אותו פעמים ספורות , ולהופעה הזאת הרגיש לי שהוא בא בול. את הגרביונים גם קניתי בקסטרו ,גרביוני רשת תמיד נותנים קריצה סקסית נכון?

6. "האופנה מתיישנת; הסגנון - לעולם לא!"
 אני מאמינה שמי שיש לה סגנון, זה שלה וילווה אותה חיים שלמים, סטייל זה חוש שישי,שאם ניחנת בו- הוא שלך לתמיד.




7.  “המעשה האמיץ ביותר הוא עדיין לחשוב על עצמך. בקול רם”-
ואחרי הפוסט הארוך הזה אפשר להגיד שהמעשה הכי אמיץ שלי , זה לדבר בקול רם ולצעוק לכן "היי תראו מה לבשתי ?" "תראו איך אני נראת?" אז זה לא בקטע מתלהב , אלא בקטע של מעשה אמיץ לחשוב עליי! אני ממליצה לכל אישה "לדבר לעצמה" , לנשום את החלומות שלה", ולעשות דברים שעושים  מה שטוב לה, בלי לדפוק חשבון,כי חיים פעם אחת.


לסיכום שאנל אמרה ״תמיד חשוב להראות טוב כשיוצאים מהבית, יום אחד עלול להיות לך דייט עם הגורל, ואת תרצי להיות הכי יפה שיש בשביל הגורל" בכל פעם תתלבשו , תשקעו ותהנו ! 

אני בטוחה שאם לקוקו שאנל הייתה אפשרות לקרוא את הפוסט שלי, הייתה מפזרת לי נשיקות באוויר, טוב נו היא לא , אולי אתם?!

באהבה רבה
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

5 תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי