מה הלוק הראשון שלי לקראת בואו של האביב - coca style

6 במרץ 2016

מה הלוק הראשון שלי לקראת בואו של האביב

הללויה האביב כבר כאן !! ומביא איתו התחדשות, משב רוח רענן, ואנרגטיות שאי אפשר לסרב לה, וכמו שמצופה ממני ניצלתי יום שטוף של שמש לצאת לטיול אביבי ולהתלבש בהתאם. אז אם כבר חוגגים את בואו של האביב מי באה איתי לטיול ?!

אז חג האביב הפתיע גם את החזאים ואותנו כי עכשיו אנחנו אמורים לנער מהארון את הבגדים ולהחליף את הצבעים הקודרים של החורף בצבעים מרעננים.
 אז מה לבשתי -אאוטפיט
 אאוטפיט שבחרתי לוק אביבי קורן , של המותג פרופיל prOfil   , למי שעוד לא בקרה בפרופיל כדאי לה לקפץ לשם כי יש שם טרנדים של בוהו שיק שישלטו באביב ובקיץ הקרוב, חוץ מזה יש שם אביזרים משלימים כך שאת יכולה להגיע לחנות וליצור לך טוטאל לוק מושלם.
השמלה היא חרדלית צהבהבית עשויה זמש, זה מאוד מתחבר לצבעי האביב ועלי השלכת שיורדים מהעצים. ולפרוטוקול שתדעו שהאביב הזה הצבעים שישלטו הם- צהוב, חרדל, וירוק , צבעים של צמרות העצים.


ללוק הזה צירפתי כובע שמשלים את הלוק ונותן לו מראה צ'רלי צ'פלין שיקי וקופצני .

והוספתי תיק מהמם שגם אותו ניתן לרכוש בפרופיל , התיק עשויי פרנזים וכן נו יש לי חולשה לפרנזים, ומה גם שהוא כזה  גדול שאפשר להעמיס שם את כל הבית בלי שירגשו .
ונעלים עם רקמה אביבית של פרחים שנקנה מ zara , וגרביונים רשת מקסטרו  שאני חושבת שזה תמיד משדרג כל הופעה אם כי יש להיזהר מגרביוני רשת,, כי תעמיסו זה גם יכול להראות זול.
והדבר הכי חשוב שהוא לא עולה כסף, וכדאי להשתמש בו לעיתים קרובות, זה החיוך שלנו.  
שיהיה לכולנו
אביב שמח ומאושר
אוהבת
לימור אלזמי- יזמית אופנה
052-8209320  

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי