מה הדברים שיכולים לעשות לי את הקיץ? - coca style

21 ביוני 2016

מה הדברים שיכולים לעשות לי את הקיץ?

אז בקיץ אני דיי חיה בתוך מקומות סגורים (קניונים- עולמה של סטייליסטית) והכל בגלל שחם לי ואני זקוקה למזגן תמידי אבל מה לעשות שאי אפשר להיות כל היום במזגן ובקניונים,  וצריך גם להנות מהשמש הלוהטת, אז עד שימציאו פטנט של "מזגן נייד" בואו לראות מה הדברים שיכולים לעשות לי את הקיץ. 


1. בגד ים -שיזהו אותך במרחקים עדיף בגוון זוהר.. בחרתי בבגד ים בצבע כתום מרקר, הבגד ים של חברת קוברה, מודה לא כל אחת תתחבר לצבע אבל דמיינו את הצבע של הבגד ים שאת ממש שזופה הכי wow.

2. משקפי שמש עגולות - זה הכי טרנדי ותמיד נותן לך פאסון ולוק פריזאי , המשקפים של חברת קסטרו ואין להשיגם נקנה שנה שעברה.


3. בושם קייצי מבית אסתי לאודר bronze goddess שנותן את האווירה הוא מפתה וסקסי, ועם ניחוח יוקרתי משכר, הבושם נותן לנו תחושה של חופשה אקזוטית, "ריח של חופים" בושם עם מתקתקות של מנדרין, תפוח ולימון, התערובת שכל אחת צריכה לקחת איתה ליום קייצי ורענן, קשה שלא להתאהב בבושם הזה.


4. אי אפשר לדבר על קיץ ,וים ובלי לדאוג למקדמי הגנה אז הבאתי לכן שתי אופציות  להגנה מפני השמש.

# מקדם הגנה לפנים ל 30 spf  -מבית אסתי לאודר  bronze goddess מעניק לחות לעור הפנים, בעל מרקם עדין ונמרח בקלות, ומסייע במתן הגנה הטוב ביותר,  השוס של הקרם הגנה הזה הוא שהריח שלו עשוי מפרחי היסמין והנרקיס אז גם מוגנת וגם מבושמת.


# מקדם הגנה לפנים ל 50 spf מבית סקינגארד של קרליין -מוצר חדשני שמגיע בגודל קטנטן כמעט כמו "שפתון לאבלו" , לא משאיר סימנים הוא שקוף, וללא בישום למי שרגישה , מומלץ יותר לילדים, וגם נגיש מבחינת המחיר, רק 40 שקלים.


5. מוצרי טיפוח לגוף בריח ים- אני מאוד אוהבת את הקפסולות של חברת אהבה, שנה שעברה הלהיט היה קקטוס ופלפל ורוד שהתאהבתי בו, השנה השיקו חברת אהבה  סידרה קייצית מהממת שנקראת sea-kissed בניחוח פריחה ובריזה ימית ,  סדרה שכוללת שמן גוף,תחליב גוף וקרם ידיים, גם כאן אהבה הכניסה את אלמנט הים החופש, הריח נשאר כל היום ונותן להרגיש שגם אם את במשרד, בקניון את יכולה להרגיש לפחות בתחושה כאילו את בחופשה אקזוטית, שאפו גדול שווה להסניף.



6. פירות העונה- כי הרי אין כמו פירות וזה גם בריא וגם טעים , ובקיץ זה מרווה אותנו, זה ההנאה הכי גדולה להתענג על דובדבן,מלון אבטיח עוד ומומלץ עם גבינה בלוגרית בצד.


7. איפור קייצי- פלטת סמקים  מבית עופרה המכילה 12 גוונים קייציים, הפלטה יפיפייה נראית ממש כמו פלטת צבעים של אומן, מאתגרת ויכולה לשמש גם כצללית , הפלטה מאוד פיגמנטית ואיכותית, כייף  כל יום להחליף סומק וצללית אחרת,  מצרפת לכן קישור של פלטת הסמקים של ofra.


שיהיה לכולנו קיץ נעים
אוהבת
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320 

3 תגובות:

  1. בגד ים הורס! הכי wow 😍

    השבמחק
  2. כשיהיה מזגן נייד תקראי לי קונה גם! והתמונות בפוסט מקסימות (-:

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי