טרנדים מעולם "הלקים" שלא כדאי לפספס? - coca style

23 ביוני 2016

טרנדים מעולם "הלקים" שלא כדאי לפספס?

אז אם בעבר הרחוק "לק אדום" היה נחשב כלק הרשמי לאצבעות הידיים , היום הטרנדים מגוונים ויצירתיים, הציפורניים מושפעים מהטרנדים של עולם האופנה ולכן הטרנדים והצבעים בכל עונה משתנים וחולפים, בפוסט היום אציג לפניכן את הטרנדים שיעשו לנו את הקיץ.


קשה לעקוב אחרי ולא לשים לב שאני דוחפת אצבעות כמעט לכל תמונה, אני מאלה שמתנגדות לכל לק ג'ל או התעסקות בציפורניים מלאכותיות ורק בגלל סיבה אחת- אני אוהבת להתעסק עם הציפורניים שלי עם הזמן הבנתי שבמקרה שלי זה הרבה יותר מתחביב אלא יותר בכיוון של "לקוהוליק" מושג שהגיתי אותו וכתבתי עליו כבר בפוסטים הקודמים מוזמנים להציץ.
היום הציפורניים שלנו הם חלק מאאוטפיט שלנו, הרבה פעמים הלק משמש לנו כאקססורי מושלם להקפיץ בגד ובכל סגנון אפשרי .

אז מהם הטרנדים המובילים ?

מינימליזם פשוט ונקי - היום המגמה היא צבעים רגועים ושקטים  כמו צבע לבן, ניוד, קרם , פינק, ביבי צבעים רגועים שמשתלבים עם אאוטפיטים  עם תעוזה, ומה גם שאלה צבעי בסיס שמשתלבים עם כל אאוטופיט.


בחברת essie -משיקים כל פעם מחדש קולקציות לקים מדהימות, הפעם השיקו מארז sea, love & sun לרגל עונת הנסיעות, במארז יש  מארז לקים מהודר מבית essie הכולל את ארבעת הלקים המובילים ביותר, שתיים מהם הם הצבעים המינימליסטיים ושתיים הנותרים הם על גווני האדום שזה מאסט , וניתן להשיג בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי אז בטיסה הקרובה שלכן תכניסו את זה לרשימת הקניות שלכן.


צבעי גלידה ופסטל-
שבוע שעבר הייתי בהשקת קיץ מטורפת של המותג הלקים הבינלאומי- OPI, הקוקלציה הייתה פסטלית וקייצית עם צבעי גלידה מדהימים ולקולקצייה קוראים  Retro Summer  והיא במהדורה מוגבלת ב-Story Sarona ,
לראשונה, בשיתוף פעולה ישראלי, מתקיימת השקת הקולקציה בסניף הדגל החדש של רשת STORY במתחם שרונה, בו תימכר לראשונה גם קולקציית לקים של OPI .קולקציית Retro summer – כוללת 6 גוונים קיציים וקופצניים, כולם במרקם קרם שמנת בהתאם לעונת הפסטל, כמובן שגם התפנקתי גם בנעלי מליסה המריחות מסטיק.. מי שעוקב בסנפצאט קלט את התלהבות..


כמו כן OPI, תמיד משקיעים בקולקציות מדליקות כמו קולקציית "אליס בארץ הפלאות" שגם שם צבעי הפסטל שולטים.



ציפורניים מטאליות ונוצצות כמה שיותר-
מותג הלקים האמריקאי ההורס SinfulColors- שעשה שת"פ לאחרונה עם קיילי ג'נר ומה שמאפיין את הקולקציה הזאת הוא צבעים נועזים ונוצצים, יש בקולקציה צבעים רבים חלק עם נצנצים עדינים וחלק למעיזות בלבד.
אני מאמצת הכל כי הכל אני אוהבת.


אז לכו תתפרעו ותמרחו צבע גם בידיים, זאת ההנאה הכי גדולה "להתפרע".
נשיקות 
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית.
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי