איפה ניתן להשיג קוקלציית ערב שיקית ? - coca style

23 ביוני 2016

איפה ניתן להשיג קוקלציית ערב שיקית ?

עונת החתונות והשמחות החלה ואני כידוע לא מפספסת שום מסיבה, אממה כל מסיבה ואירוע מחייב בגד של פאשניסטה, מקורי, טרנדי ויפה שלא נראה מעולם על אף אחת במחוזתי אז יצאתי לבית האופנה של Maya Negri לראות ולהתרשם מקולקציית קיץ ייחודית לפאשניסטות. 

אז השבוע  היה לי סיבה למסיבה  "להפגיז הופעה", היה לי אירוע סיום של   "האקדמיה לביוטריות", למי שלא יודעת נבחרתי מתוך כמות מכובדת של בלוגרים ( רק 20 בלוגרים נבחרו מתוך כמות עצומה) ללמוד על חשבון רשת הסופר פארם  את עולם היוטיוב  במשרדי גוגל , שבמהלכו למדנו איך מצלמים , איך עורכים .. וכמצופה ממני בסיום בקורס הייתי חייבת להפציץ הופעה שיכבד את המקצוע שלי כסטייליסטית.

ובתזמון מדויק הוזמנתי להשקה של מאיה נגרי במשרדי רני רהב ושם נתקלתי ביופי הזה.


כמו שאתן רואות הקולקציה נקייה ויפה הכל נראה יוקרתי ומדויק,  היוצר מראה שלם מושקע ומתוחכם, סקלת צבעי הקולקציה אופוויט, ניוד, נייבי ושחור .

דוגמאות בולטות בקולקציה הן שמלת טרנץ', שמלות מקסי, מכנסיים רחבים,גופיה מינימליסטית בעלת מחשוף וי עמוק והכל נעשה בתפירת הוט קוטור. 



אז אחרי שראיתי את הדוגמניות שתהלכו עם בגדים הורסים ומדהימים, זממתי על אוברול גוף בצבע שחור של מאיה נגר ( נראה על הדוגמנית בצד שמאל הכי קיצוני  ) שהזכיר לי ממש אוברול שראיתי על ביונסה על השטיח האדום של טקס האוסקר הבריטי (טקס הבאפטה) והרי לביונסה הכל יפה, אז תפסתי אומץ מדדתי בחדר של רני רהב את האוברול והתאהבתי והיה ברור לי שזה יהיה הבגד המושלם לסיום הקורס שלי, ואכן כן האוברול כבש את המצלמות ואת הסובבים.

טעימה קטנה מאוברול ההורס של מאיה נגרי- עליי.

אז אם גם אתן כמונו מחפשות שמלה, אוברול או בגד ולא מוצאות אתם יכולות לפנות אליי לסטייל אישי, וכמובן אקח אתכן יד ביד לחנות של מאיה נגרי,  מוזמנים להיכנס ולהתרשם אצל מאיה נגרי באתר, מצרפת קישור לאתר של מאיה נגרי.

ואיך אומרים אצלנו- רק בשמחות , שיהיה לחיים !
באהבה רבה 
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית 
052-8209320 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי