מה הטרנד שמבצבץ בקיץ וימשיך איתנו גם בחורף - coca style

24 ביוני 2016

מה הטרנד שמבצבץ בקיץ וימשיך איתנו גם בחורף

 הפוסט הזה הוא לא עוד פוסט.. זה פוסט שיספר לכן על טרנד חדש שכובש את פסגת האופנה, וגם יספר לכן מי המעצב העל האגדי שהחליט לפרגן לי  בלייקים .. הכי מרגש שווה לקרוא !


כשאת סטייליסטית מצופה ממך להקדים ולהיות ראשונה במגרש האופנה ולזהות טרנדים שולטים .
אז אני שמחה להציג לכן את הטרנד הכי חם botanical fashion , ראלף לורן, דולצ'ה וגאבנה וגוצ'י כבר השיקו הדפסים וסגנונות רומנטיים של עלים ופרחים אך זה היה רק הקדמה לצבע האמיתי שהולך לשלוט והוא הצבע הירוק.
גווני צבע הירוק שישלטו בעולם האופנה הוא "ירוק וכל משפחתו"-  מנטה,יער, וויסקי,אמרלד תפוח ועוד.

מה זה הצבע הירוק?
צבע שמסמל התחדשות ,טבע,צמיחה ויוקרה, לכוון של  מודעות ומסר של הגנת הסביבה.

היתרונות של הצבע-
1.מתאים לכל טון עור וצבע שיער
2.יש לו שיק שאפשר להנות ממנו גם ביום וגם בלילה.
3. לצבע אין גיל , גם קיט מדליטון וגם המלכה אליזבט לבשו את הגוון ועל שתיהן זה נראה מושלם.

החיסרון של הצבע-
1.את חייבת להיות סופר מקצועית ולהיזהר מהצבע
2.מינימליזם- כל תוספת קטנה שלא מתאימה ומדויקת יכולה להפוך אותך לוולגרית.
3.מינון - לא להיות כולך "ירוקה" שלא יחשבו שהתחפשת לעציץ או ראש דשא.

איפה ניתן לראות את הצבע?
בעולם האופנה-
הראשון שהשיק והגדיר לנו את הצבע הירוק הוא המעצב האגדי מארק ג'ייקובס שהשיק ממש לאחרונה קולקציה ירוקה קטיפתית בצבע אמרלד , אבל בואו נראה ראליים ונמצא שמלה גם ברשתות המקומיות ואחרי חיפושים מצאתי שמלה מושלמת ברשת האופנה cala שהיא מאוד מכבדת את הסטייל הקרב ובא.



בעולם הביוטי-
 מארק גייקובס  שנמצא גם בעולם האופנה וגם בעולם הביוטי השיק בושם חדש MARC JACOBS DECADENCE שאי אפשר לעמוד בפיתוי שלו נראה ממש תיק קאלץ' והריח נעים ומתוק, לדעתי הוא ריח שמתאים יותר לחורף.


ובטח את כבר סקרניים לדעת מי המעצב העל האגדי שהחליט לפרגן לי  בלייקים ? 
אז קולולו קבלו - מארק גייק'בוס.
הקשר שלי עם מארק גייקובס התחיל באינסטגרם שהייתי מתייגת את מארק בכל תיק דנדש שלי, אבל ברגע שהתחלתי לעלות תמונות עם הבושם הקשר התפתח יותר ומארק  התחיל להעניק לי לייקים בעצמו מהחשבון הפרטי שלו ,  בשבילי הוא מלך !!


ואפילו פינק אותי בלייק נוסף על תמונה אחרת.. יש מצב שהוא עוקב אחרי ... הלוואי !!

בעולם האינסטוש 
כבר רואים כי אנשים מעלים תמונות עם הרבה צומח...עלים וצמחיה..
בעולם ההום סטייל 
גם רשתות ההום סטייל השיקו עציצונים וכריות ותמונות בוטניות, את העציץ הזה קבלתי מתנה בהשקה של גולף, ניתן להשיג את העציץ בגולף אנד קו היתרון בעציץ הזה שהעציץ מיועד לאנשים עסוקים שאין להם זמן להשקות , זה עציץ שחי מהאוויר ומידי פעם את מעניקה לו שפריץ של מים עם האצבע- חלום  צומח לבד!!
ממליצה לבקר בגולף אנד קו יש שם דברים מדהימים לבית.. והאמת שאני מתכננת פוסט עיצוב בקרוב.


בעולם המגזינים 
כבר מתחילים להראות שערים עם הטרנד הירוקצילמתי לכן את המגזין היפני שהשמועות אומרות שביפן הסטייל הכי מושלם, ושימו לב גם הם בישרו על "צבע ירוק" ונתנו לו כבוד "בשער".


ואם בא לכן לראות את הפוסט חי ובועט מוזמנים להכנס לערוץ שלי .




באהבה רבה
לימור אלזמי
יזמית אופנה
סטייל יעוץ ואופנה
052-8209320

2 תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי