למה בסדר העדיפות שלנו צריך לדאוג לעור הפנים? - coca style

4 ביולי 2016

למה בסדר העדיפות שלנו צריך לדאוג לעור הפנים?

זה לא סוד, החיים מתארכים, הטכנולוגיה מתפתחת, ואנחנו מנסים להשתפר ולהראות צעירים ויפים לנצח, הפעם יצאתי לחקור את "עור הפנים שלנו", וחזרתי עם טיפול מרענן וחיוך ענק.

מסקנה - כולנו חייבים לטפל ולהגן על פנינו. הפוסט הזה ילמד אותך לשמור על עור פנים זוהר לנצח.


אני מאלה שבאמת אוהבת להתפנק בהנאות החיים - מודה באשמה, אבל לפעמיים אין לי זמן לדאוג לדברים החשובים באמת  כמו עור הפנים שלי .
הרבה פעמים אני מעדיפה להתחדש בבושם,בבגד, בתכשיט ואילו "טיפול פנים מקיף" פחות בסדר העדיפות שלי.
הבטחתי לעצמי שאני יעשה מסדר בוקר וערב של הקרמים הבסיסים - סרום, קרם לחות וקרם עיניים ואז פינתי לפארם וכל אחת נתנה לי מוצר אחר שמתאים לי והתחלתי להתבלבל והבנתי שחשוב ולא מיותר להגיע לקוסמטיקאית רפואית שבודקת לך את סוג העור ולא איזה יועצת יופי שעוד מקבלת אלייך תגמולים ובונוסים.

ולכן פניתי לחברת הקוסמטיקה המקצועית HL- גם שידרבנו אותי על "נקיון והחשיבות של עור הפנים", וגם כי שמעתי שהם מאוד מומלצים בקוסמטיקה הרפואית.

 וביקשתי שימליצו לי על מוצרים שמתאימים לעור הפנים שלי, הטיפול היה שעה ורבע במהלכו עברתי טיפול המבוסס על קולגן, אלסטין וריפאר קומפלקס, שזה בטוח סינית גם בשבילי ובשבילכן אבל במבחן התוצאה הטיפול החזיר לי את החיות לפנים,רעננות וגמישות, ואז הבטחתי שעל דבר אחד אני לא אתפשר-על הפנים שלי.
התענוג עולה 450 שקלים 
וכמו שהולכים לרופא ומקבלים תרופת מרפא ,גם כאן קבלתי רצפט למה שמתאים לעור הפנים שלי.
 ממליצה לכן ללכת לטיפול ושיתאמו לכם אישית.
הסדרה שהתאימה לעורי היא מסדרת C THE SUCCESS ("סי דה סקסס")- 

·         סרום ויטמין סי, מסדרת סי דה סקסס
·         סרום לעיניים , מסדרת סי דה סקסס
·         קרם יום אינטנסיבי, מסדרת סי דה סקסס

סדרת "סי דה סקסס" -  סדרה המבוססת על ויטמין C בריכוז גבוה הפועל כנוגד חמצון רב עצמה, המגביר את יצירת הקולגן בתאי העור ומעניק מראה עור אחיד וקורן. מוצרי הסדרה מהווים טיפול אנטי אייג'ינג מקיף, להאטת תהליך הזדקנות העור וטשטוש קמטים, הנובעים מגורמים פיזיולוגים.

סרום העיניים, הינו סרום ייחודי המשפר את מראה העור באזור מתאר העין ופועל לצמצום עומק הקמטים.
מחיר מומלץ לצרכן- 222 ₪ ל-20 מ"ל.ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות HL


 סרום ויטמין C מרוכז – C THE SUCCESS CONCENTRATED VITAMIN C SERUM
 
סרום ויטמין C מרוכז מסדרת C THE SUCCESS  מכיל ריכוז גבוה של ויטמיןC  טהור ומבוסס על פטנט ייחודי של מיליקפסולות האוצרות בתוכן את הויטמין ובכך שומרות על טריותו ויעילותו. שימוש מתמשך בסרום מבטיח הפחתת עומק הקמטים, הבהרה וחידוש העור.
סדרת C THE SUCCESS  פועלת להאטת תהליך הזדקנות העור הנובע מגורמים פזיולוגיים. הסדרה מבוססת על ויטמין C בריכוז גבוה הפועל כנוגד חמצון רב עוצמה המגביר את יצירת הקולגן בתאי העור ומעניק מראה עור אחיד וקורן.
 
מחיר מומלץ לצרכן- 304 ש"ח ל-30 מ"ל
ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות HL

 קרם יום אינטנסיבי INTENSIVE DAY CREAM, מסדרת C THE SUCCESS ("סי דה סקסס")
קרם יום הפועל להאטת תהליך הזדקנות העור והעלאת רמת הלחות, קרם היום הינו חלק מסדרת "סי דה סקסס" הפועלת להאטת תהליך הזדקנות העור הנובע מגורמים פזיולוגיים. הסדרה מבוססת על ויטמין C בריכוז גבוה הפועל כנוגד חמצון רב עוצמה המגביר את יצירת הקולגן בתאי העור ומעניק מראה עור אחיד וקורן.
הסדרה מיועדת למגוון רחב של קהלי יעד ובמיוחד לעור המאופיין בסימני גיל התחלתיים ומתקדמים.
מחיר- 199 ש"ח ל-50 מ"ל.

ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות HL

ממליצה בחום - שאת הפנים לא להזניח כי זה - התדמית והרושם הראשוני שלנו..ובינינו כולנו רוצות לחיות עד 120 עם פנים חלקות לא?

באהבה רבה
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית.
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי