פנים מול פנים עם המותג הבינלאומי אייזנברג - coca style

7 ביולי 2016

פנים מול פנים עם המותג הבינלאומי אייזנברג

יש לי זכות, אני עושה ועובדת במה שאני אוהבת, ונחשפת כל פעם מחדש למותגי יוקרה ולאנשים מדהימים וכל פעם אני מתרגשת מחדש מהדרך שמובילה אותי עבודה קשה , הפעם הייתה לי זכות ענקית להיות פנים מול פנים עם המותג הבינלאומי אייזנברג- EISENBERG PARIS


 לפני כחודש הייתה לי זכות להיפגש עם פטריציה מזיטלי, אישה מדהימה, עם מבטא זר סקסי, והיא מנהלת ההדרכה הבינלאומית של חברת  –EISENBERG PARIS, נפגשנו ארבעה בלוגריות במלון נורמן , מפגש מאוד אינטימי, שבו פטריציה חשפה אותנו למוצרים המהממים של אייזנברג, סיפרה לנו בדיחות, סיפורים מאחורי הקלעים, וסוף סוף הרגשתי שאני מכירה את אייזנברג באמת, אז זה לא הוגן שרק אני יכיר את אייזנברג אז הצצה למוצרי אייזנברג, את מוצרים של המותג EISENBERG PARIS ניתן להשיג בלעדית בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי. 


אז מהן שלושת המוצרים של EISENBERG שאתן ממש חייבות להכיר-

מסכה למיצוק ולעיצוב העור מחדש – FIRMING REMODELING MASK
כל אחת מאיתנו חולמת על  אפקט של מתיחת עור הפנים, או להגיע לפני אירוע מיוחד ולהרגיש שהפנים שלך מאורות ומתוחות. המסכה הזאת היא "קסם" מיועדת לעור הפנים ולאזור העיניים , אחרי טיפול אינטנסיבי תרגשי שינוי ממשי בעור הפנים, ניתן אפילו למרוח על כל איזור שאת רוצה להחיות אותו, המסיכה מריחה נעים מאוד נספגת בקלות  ואחרי 5 דקות את כמו חדשה.
מחיר- 65 דולר ל – 75 מ"ל.


טיפול אנטי אייג'ינג – ANTI-AGE TREATMENT
הפחד של כל בחורה זה להתבגר, זה הופעת הקמטים , ולכן חייב שמרגע הראשון שאת רואה איזה קמטוט קטן לטפל ולהקדים תרופה למכה..המרכיבים הסודיים של אייזנברג הם - רטינול מקופסל,BORAGE ושמני גרעיני ענבים המחדשים ומזינים את העור, ויטמינים E ו – C ואצות אדומות המסלקות רעלנים. מומלץ להשתמש באופן קבוע עם הזמן העור  מרגיש בשינוי.
מחיר: 103 דולר ל – 50 מ"ל.

תכשיר המחדש נעורים – YOUTH ELIXIR
בתור אחת שלא ישנה הרבה בלילה, גג חמש שעות אני חייבת תכשיר שייתן לי מראה כיאלו ישנתי לילה שלם, והתכשיר הזה הוא הפיתרון הוא"בוסטר של זוהר", אשר מעניק לי ברגע הארה מידית לעור, מתקן ומעניק אפקט מתיחה, הוא ממש כמו פריימר כבסיס למייק אפ ונותן לעור מראה זוהר. אני מכורה לריח..אז שלא תתיזו לא תבינו.
מחירו: 59.90 דולר ל – 30 מ"ל.

ומוצרים נוספים מהממים -
סרום לעיצוב הגוף – BODY REFINING SERUM
אני מכירה הרבה מוצרים שפועלים לחיסול עודפי השומן , חבל זה לא באמת עוזר, והרי זה חלום לדעת שתמרחי עלייך משהו וכל איזור בעייתי או צלוליטיס יעלם לתמיד, אז נסיתי במשך שבועיים, מרחתי יום יום ועל הדרך גם התפללתי שיראה שינויי בעור..בהתחלה לא ראיתי את השינוי אבל ככל שהתקרבתי לסוף של הסרום, כך הרגשתי בשינוי של ממש, ושינויי מהותי  באזורים הבעייתיים,  מומלץ להשתמש גם בקרם הגוף התואם. מחירו: 65 דולר ל – 150 מ"ל.


טיפול למתיחת עור הגוף – BODY LIFTING TRATMENT
שאני יוצאת מהמקלחת אני תמיד מורחת קרם גוף ומאחר שניסיתי את הסרום היה חשוב לי במקביל גם להשתמש בקרם גוף בעצם המריחה את מרגישה תחושה של המרצת פעולת התאים , מומלץ ממש לנשים שעברו דיאטות, נשים לפני ואחרי לידה שרוצות להגביר את גמישותו של העור ומפחית באופן ניכר סימני מתיחה, כדאי ורצוי באופן אינטנסיבי.


ואי אפשר להשתמש בכל המוצרים ולא לנסות את הבושם לאישה של אייזנברג, הוא מגיע בקופסא יוקרתית חדשנית, הבקבוק קלאסי, והבושם מסתורי, לבושם קוראים הבושם לאישה – J'OSE"אני מעז" בצרפתית, ורואים שיש כאן עניין של העזה , ג'וזה אייזנברג, משתמש במרכבים שמעולם לא נראו בעולם הבישום כמו פולי קפה, מערבב עם מנטה לימון ,ענבר ויוצר לראשונה בושם שלא נראה מעולם.


את המוצרים של המותג EISENBERG PARIS ניתן להשיג בלעדית בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי אז בגלל שהקיץ כבר כאן והטיסות והחופשות של כולנו בתיכנון, תתכננו את הטיול שלכן עם קניות נכונות ומדויקות.

 נשיקות חמות
שלכן
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי