הכנות אחרונות לקראת קיץ מרענן.. - coca style

10 ביולי 2016

הכנות אחרונות לקראת קיץ מרענן..

הרי זה ידוע שלקיץ צריך הכנות מיוחדות ואי אפשר לעבור את הקיץ הזה בלי רשימה מסודרת של דברים קייצים שיעשו לנו את הקיץ מרענן.. אז מה רשימת הדברים שעושה לי את הקיץ טרופי.


אז קבלו את הרשימה המרעננת שלי לקיץ  - 

1. מוצרי פופ של קליניק- קליניק הפתיעו אותי לפני שבועיים הגיע אליי שליח עם ליין חדש של מוצרי פופ של קלינק ותמונה שלי בפופ הארט. הליין החדש כולל בתוכו אודמים בוהקים , צללית שנמרחת בקלות ונותנת זוהר, וסומק שימרי מהמם, ולאוהבי הליפ גלוס גם לכן יש אודם מבריק שתתאהבו בו..התאהבתי במוצרים וגם בתמונה שקבלתי.. ועכשיו תסתכלו ומצאו את ההבדלים בין הפופ הארט שלי לבין מרלין מונרו.



2.בגד ים שתהיי הכי בולטת ומהממת בחוף..הבגד ים שלי הוא של חברת "בננה" קולקציה שמזכירה לי את "גיל התבגרות שלי" עם צבעים והדפסים מעניינים פרחים רומנטים, צבעי ניאון פוקסייה, סגול כתום, טרנד החובלים ועוד. וכל אחת לפי גיזרה שמתאימה לה תחתון קשירה, סטרפלס, גוזייה ועוד


3. בושם מרענן של DKNY  דונה קארן ,- לקראת הקיץ הבא עלינו לטובה  דונה קארן משיקה בושם עם צבעי ניאון בולטים בהשראת העיר הכי מושלמת בעיני "ניו יורק", והניחוח כמו שצופה מריח קייצי מרענן  אפרסקי, הדרי ועם שושנת מים ורודה ..בקיצור זה הבושם שלי להסנפה הקיץ.


ובושם נוסף שממש בא לי שתכירו הוא הבושם של תומס סאבו, תומס סאבו הניחוח החדש לנשים
 EAU DE KARMA, מרחיב את המוטו "קארמה טובה- וכאחת שמאוד מאמינה בקארמה טובה מרגיש לי שהבושם  משפיע על החושים ומרמז על אנרגיה חיובית טהורה שמחה ומרגיעה בו זמנית.


4. נעליים נוחות למסעות הקיץ MOSES  - אם פעם היו אומרים לי שאני ינעל נעלי סבתא.. הייתי אומרת "אין מצב", אבל ברגע שהמעצבת שרה גוט עושה טוויסט בעיצוב שלה , גם בצבעים, וגם בניחוח ,מצטערת התמכרתי , ניתן להשיג ברשת קורקס אנד מור , נכון שזה מרגיש סטייל.


5.מצלמה כי צריך לתעד את הקיץ שלנו וכל הכייף והפאן שעשינו בקיץ.. אה וגם להסריט ולעשות לכן סרטונים בערוץ שלי.


6. שמפו ומרכך במיוחד למזג האוויר הקייצי של חברת LABEL.M -מתוך מוצרי שיער המקצועיים שקונים לרוב במספרות אבל אני יותר התלהבתי שהשמפו הזה הוא שייך לליין של שבוע האופנה בלונדון וזה הסיבה למה התלהבתי והייתי חייבת כזה .

7. להיות תמיד מעודכנים במגזיני אופנה כי ככה אנחנו מרגישות הכי קרוב לקארי בראדשו.


8. מוצרי טיפוח של ללין מרעננים לי את הקיץ , וזאת בזכות ההסדרה הקייצית המרעננת  של מלפפון ומלון עסיסי.. מריח טוב ונפלא המייק אפ bb היום זה להיט וכל חברה שמכבדת את עצמה משיקה מייק אפ כזה, אז המייק אפ בניחוח מלפפון ומלון הכי קייץ שיש , והקרם גוף נדיר נשאר כל היום., ועוד מוצר שאני ממש ממליצה לכל אלה שרוצות להראות שזופות ויפות אז יש להם גילטר שמגיע במוס ושנותן לגוף ברק מנצנץ של שיזוף נדיר.

אז מקווה מאוד שאתן מוכנות לקיץ כמעט כמוני..
קיץ נעים וקריר.
אוהבת 
לימור אלזמי- יזמית אופנה 
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי