היי בננות יש לי בשורה קייצית בשבילכן !! - coca style

14 ביולי 2016

היי בננות יש לי בשורה קייצית בשבילכן !!

פעם בכדיי להסתובב בדיוטי היה מספיק שעה וחצי בשביל לקניית איפור, בשמים ושוקולדים והופ את על המטוס.. היום את עוד לא מתחילה את הטיול כבר בא לך לבזבז את כל הדינרוס וזאת בגלל שכיום נהפך מתחם האופנה הבינלאומי JR/fashion למוקד עלייה לפני המטוס, שבו נמצאים כל מותגי האופנה המובילים שאי אפשר לעמוד בפניהם.


מתחם האופנה הבינלאומי JR/fashion,הפתיע השבוע מאוד בכך שהכניס ישראליים צעירים ומוכשרים בתחילת דרכם , וכך הם נתנו במה לאחת שלי, נטע אלחימיסטר שהיא בשבילי בחורה שאפתנית , בעלת נחישות שיכולה להשיג כל מה שהיא רוצה בעבודה קשה , לפני כשבע שנים דרכנו נפגשו בהפקת אופנה , מאז נטע היא הפתיח שלי כאן בבלוג בלוגו (תגלגלו בכותרת של הבלוג), היינו ביחד בווג באיטליה , ומאז אני עוקבת אחריה בדריכות.


אז נטע אלחימיסטר ונועה בני חברו והשיקו בגדי ים הורסים, למותג קוראים  Bananhot ,המותג התפרסם בארץ ובחו"ל באינסטגרם וברשתות החברתיות  והתגלגל למקום הכי נכון בשביל דגמים כאלה וקיבל מעטה של כבוד בג'יימס ריצ'רדסון ,אשר יקנה למותג במה וחשיפה ענקית בקנה מידה עולמי.

תחשבו רגע איזה כייף להכנס למתחם ולראות מותגים מובילים בינלאומיים כמו  בוס, ארמני ג'ינס, דיזל, טומי הילפינגר, פורלה, מון בלאן ועוד יחד "מעצבות צעירות מוכשרות",  תוצרת הארץ. אשר מעצבות תוצרת כחול לבן, בגדי הים ימכרו בטווח מחירים הנע בין 550-700 ש"ח.
אז מה זה אומר מבחינתי שאני בכוונה לא אורזת "בגד ים במזוודה" ,ובטיסה הקרובה אני מגיעה ישר למתחם האופנה JR/FASHION ומתחילה לדמיין על ה"בטן גב" שלי והפס שיזוף.

נשיקות חמות וקיץ לוהט 
לימור אלזמי- יזמית אופנה 
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי