המלאכית של victoria's secret - coca style

17 ביולי 2016

המלאכית של victoria's secret

מכירות את זה שריח מזכיר לכן תקופה בחיים , משהו שהיית רוצה ממש לחזור בזיכרונות .. אז אני רוצה לחזור לשנת 2002 השנה שבה הכרתי לראשונה את victoria's secret תקופה שבא הייתי צעירה ויפה מלאת חלומות ותעוזה, ועם הרבה חוצפה..


אז לפני עשור וחצי הייתי משוחררת טרייה שכל מה שעניין אותי היה לטוס לחלום האמריקאי למכור בעגלות בחו"ל ולעשות כסף  ..ומי שהצליח לפתוח לי את תאבון לארה"ב היה לא אחר מהבשמים ומהקרמים של  victoria's secret שאז רק בחו"ל היה אפשר להשיגם.

עברו השנים ומי חלם אז שזה יהיה על מדף בדיוטי פרי, ויהיה בר השגה, בין אם את טסה או סתם מגיעה לאסוף מישהו מהשדה את יכולה להנות מהמוצרים של  victoria's secret   בהנאה גדולה.

מצרפת את הקרם הנוסטלגי האחרון שיש לי, זה קבלתי מתנה מהטיסה האחרונה של הוריי לארה"ב אבל מאז עבר הרבה בנהר ומשהו השתנה ב victoria's secret.


אז מה השתנה מאז אותו victoria's secret המוכר והידוע, להלן מהלך בינלאומי שקיים רק בחנויות הרשמיות של  victoria's secret בנתב"ג  , השקה מחדש של סדרת הדגל האהודה של המותג - VICTORIA'S SECRET FANTASIES שהופכת  את המוצרים לפריט האקססורי החדש  האהוב עלינו.

 קולקציה ריחנית יותר-  צבעונית מדהימה שיש בה מגוון של 20 ניחוחות בצבעים שונים, וניחוחות חדשים ומפתים, נשארים לאורך זמן , הרבה יותר פרפיום בקרם.



מעוצב יותר- אז קודם כל העיצוב של השפופרות השתנה ממש יותר מעוצב, יותר ידידותי ונוח באחיזה, ישנו לחצן פתיחה שונה ולא פקק רגיל.



כמות גדולה יותר - הכמות- ב  victoria's secret כיום גדלה יותר אם בעבר היה בשפופרת 200 מ"ל אז כיום שפורפת מכילה 236 מ"ל שזה כמות מכובדת ביותר.


נגיש יותר-  לא רק בארה"ב אלא בארץ ישראל, מוצרי Victoria's Secret ניתן להשיג בלעדית בחנויות Victoria's Secret בדיוטי פרי, או במתחם שחקים בטרמינל 3 (מתחם טיסות יוצאות הפתוחות לקהל הרחב, קומה 3).


victoria's secret מתאים לכל אירוע אינסוף אפשריות, אקססוריז בפני עצמו- מאחר שיש כל כך הרבה ריחות הקוקלציה החדשה של fantasies גורמת לנו  להחליף כל פעם ריח שונה ואחר ולשנות מוזה בדיוק כמו כל אקססוריז אהוב.

מקווה שפתחתי לכם את התיאבון וגם אתם רצים לדיוטי פרי להריח את הריחות החדשים.

באהבה רבה 
לימור אלזמי -יזמית אופנה 
סטייל יעוץ ותדמית 
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי