דברים שחייב לזרוק בתיק בטענה"שיהיה" ! - coca style

19 ביולי 2016

דברים שחייב לזרוק בתיק בטענה"שיהיה" !

מכירים את זה שיש בתיק מלא דברים שאת תמיד זורקת בטענה "שיהיה", ותמיד כשאת שולפת אותם מתישהוא את מבסוטית מעצמך על שחשבת "לזרוק אותם בתיק", אז בחרתי את רשימת הפרטים שתמיד כדאי שיהיה בכל תיק ..

אז אם אני אתן לכל אחת ממכן משימה- לפזר את התיק שלה על השולחן, אצל הרוב הגדול יהיה בטוח מעל ארבעה פריטי איפור (עם סטטיסטיקה לא מתווכחים ) . אז אני בדיוק כמו הסטטיסטיקה, יש לי כמה פרטי איפור, טיפוח , דברי חובה, והרוב  שמעטס של דברים שאני חייבת לזרוק.. אז בזכות הפוסט עשיתי סדר בתיק, ומצאתי את הפריטים שכדאיי שיהיה לנו בתיק.

אודם אדום עמיד - האודם העמיד שלי הוא של חברת מאק- בתור אחת שכל הזמן מחליפה אודמים כמו זיקית יש אודם שהוא תמיד נמצא לי בתיק וזה האדום העמיד של מאק..מכורה אליו ומחזיק לי כמעט יום שלם שזה שיא בקרב אודמים.

בושם מוקטן ScentWish  - הרי למי יש כוח לסחוב בושם בגודל מלא.. אז אני סוחבת בושם מוקטן אודות למיזם הישראלי שנקרא ScentWish 
הבקבוק מגיע בכמות של-8 מ"ל המספיק לחודש ימים, בהתחלה זה הרגיש לי כמו "נס פח השמן" אמרתי אין סיכויי שיספיק לי לחודש ימים, אבל הופתעתי הספיק ועוד איך, מאז אני סוחבת את הבושם גם לחופשות, ולטיסות , אז אם גם את רוצה בקבוק בושם, כל מה שאת צריכה לעשות זה להיכנס לאתר ולבחור את הבושם שמאפיין אותך מתוך מיטב הבשמים המובילים בעולם וזה יגיע עד לפתח הבית, ואם את ממש סקרנית איזה בושם מילאתי בבקבוק אז הרי זה ברור, הבושם הוא של קוקו שאנל מדמוזל (בושם של פאשניסטות) .

מייקאפ לעשות טאצ'אפים- המייק אפ שאני נוהגת לסחוב לאחרונה הוא של לוריאל אשר השיקה סדרת מייק אפים  טרו מאצ' , הגוון מושלם ונעים למרקם העור, כמו כן יש במייק אפ פורמולה זוהרת משזפת שנותנת לעור להראות זוהר.. הכי אוהבת להראות שזופה.

מסקרה לעיניים -בין המסקרות האהובות שיצא לי לפגוש, המסקרה של מאק היא המועדפת עליי, מעגלת לי את הריסים והופכת אותם לבובתיים. 


עיפרון עיניים- 
אז לאחרונה קבלתי לרשותי עפרונות עיניים מסדרת  il makiage שנשאר 24 שעות, ניסיתי והוא באמת מושלם , עמיד, משרטט מדויק ,נותן אפקט מודגש או רך תלויי מה בא לי, מאז המוצר הזה בפק"ל כיסים אצלי בתיק, מאז שאני משתמשת בו כל פעם שאני שמה עיפרון שחור של il makiage קוראים לי ירדנה ארזי מקווה שזאת מחמאה, ובטח עכשיו אתם סקרנים לראות איך אני נראית אז בקליק אחד באינסטגרם תגלו (אינסטגרם לימור אלזמי)

קרם ידיים מוקטן- הקרם ידיים שלי הוא של חברת sabon מתוך קולקציית המארזי נסיעות בריח תפוח, כי חייב משהו להתמרח איתו במהלך היום.

פלאפון כי אני לא יכולה לשרוד שנייה אחת בלי פלאפון, ובמיוחד אני, שמצלמת כל דבר שזז, מתעדת כל דבר באינסטגרם ובסנאפצ'ט, וגם בדרכים כותבת פוסטים- מכורה בעליל !!

לק -למקרה שהלק התקלף- אם גם את אובססיבית ללקים אז את חייבת שגם אצלך בתיק יהיה הלק שמרחת לילה קודם..שמא ייהרס או יתקלף, הלק שלי הוא לק בצבע מנטה של opi  מהקולקציה של הקיץ.

משקפי שמש - כי אני מכורה קשה ויכולה לחזור לבית אם שכחתי את המשקפי שמש, מה שנקרא לא יוצאת בלי.

מרענן לפנים- - תרסיס לחות לעור הפנים לריענון מהיר של ל'אוקסטין  L'OCCITANE , מכורה לריח ולרענון שנותן לי באופן מידי, במיוחד לימים החמים האלו.


מניפה - אומנם זה נשמע לך כמו אפיזודה חולפת או משהו ישן ונוסטלגי אבל "טרנד המניפות" חוזר ובענק ומשתלב כאקססוריז מושלם לכל הופעה..המניפות שלי הם של  FANCY Hand Fans שעשויות מעץ דובדבן וכותנה. מניפה איכותית וידידותית לסביבה, המיוחד של שנה המעצבת מכניסה דגמים בהתאם לטרנדים שמתאימים באותו קיץ, הכייף שהמניפה יכולה להתאים לכל האוטפיט ובמיוחד לחום הישראלי, כנסו לדף הפייסבוק ותתרשמו. 


סכין גילוח -וונוס snap with embrace- ג'ילט השיקה מכשיר קטן וקומפקטי הנכנס בדיוק לתיק שלי ,הסכין הוא אותו סכין רק בממדים קטנים, אז לכל מי שיש לה חולשה לשערה סוררת זה בדיוק הפתרון להכניס לתיק ולהשתמש אם צריך..מומלץ מאוד לקחת את זה גם לתיק של חדר כושר וגם לתיק נסיעות.


אז מקווה שגרמתי לכן להכניס  פריט או שניים לתיק שלכן.. ואם אתן שואלות את עצמכן" אם הכל נכנס? " אז שתדעו שאין סיכויי, אבל הייתי חייבת להשוויץ בתיק הצהוב לימון שלי של חברי מוסקינו.

באהבה רבה
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320 

2 תגובות:

  1. יפה שלי! חולה על הצילומים שלך!! הספריי הזה של לאוקסיטן נראה שווה ממש, ומסתבר שאני צריכה תיק גדול יותר להכניס את כל מה שהמלצת 😂 פוסט מעניין ושימושי!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ליאת , גם אני צריכה תיק יותר גדול.. אבל חייב להשויץ במוסקינו

      מחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי