תנחשו בבית של מי אני ? - coca style

18 ביולי 2016

תנחשו בבית של מי אני ?

אז השבוע אתגרתי את עוקבות האינסטגרם שלי בשאלה - "תנחשו בבית של מי אני", העליתי תמונה של בית שנראה ממש כמו אחוזה והתשובות התחילו לצוץ.. ניקול ראידמן , משפחת בן אדרת , פלאטו שרון, ואפילו אשלי בקשי ועוד שמות של בלוגריות, האם תוכלו לנחש בבית של מי אני ?


אז היו כמה שהצליחו לנחש ואמרו את התשובה הנכונה- "הבית של סבון" , אז למי שלא יודעת הבית של סבון או יותר נכון "אחוזת סבון" נמצאת ברחוב שינקין בתל אביב ושם הכל מעוצב ומסוגנן בסטייל.. עד כדיי כך שממש בא לשרוץ שם ולגור שם,


הגעתי לסבון לקראת ליין המוצרים הקיציים של סבון ובניהם כמה מוצרים שכדאי שהיו בכל תיק נסיעות של החופש הגדול המתוכנן שלנו, וקולקציית לקים סופר איכותית.

אז מה יש שם?
אז קודם כל התפנקנו במניקור ובמריחת לק מהקולקציה החדשה של סבון, הלקים עמידים והכי חשוב מתייבשים מהר לא צריך לעשות הרבה "פו פו" שיתבייש.


 ונחשפנו למוצרים החדשים של סבון שהגיעו בערכת נסיעות-
בניהן תרסיס לחות לפנים, התרסיס בניחוח פרש ומיועד להתרעננות..ממליצה לזרוק בתיק וכל פעם שאת מרגישה שאת עייפה חלשה וזקוקה לאנרגיות תרסיס מזה ואת מרגישה רעננה.
קרם ידיים באריזה קטנה במיוחד לנסיעות בריח לבנדר תפוח. 
וליפ בלאם בטעם מהפנט מנגו קיווי שילוב מנצח במיוחד לשפתיים סדוקות עשויי מחמאת שיאה ומרענן את השפתיים כבר במשיחה הראשונה.
וגם המגבונים שלהם מקבלים טוויסט מרענן..המגבון בריח לבנדר וניל ללא אלכוהול.
ועוד משהו שממש אהבתי בקיט זה הקרם פנים שמגיע באריזה קטנה של 20 מ"ל בריח אושן, מסוג הדברים שבא לך שיהיה לך תמיד בתיק.


וסיימנו בקינוח..קייצי ומתוק..נכון שזה הבית הכי שווה שיש..מי בא לגור איתי?


באהבה רבה
לימור אלזמי-יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי