מה אפשר לעשות בחופשת הקיץ אם את לא מהמטיילות בחו"ל - coca style

20 ביולי 2016

מה אפשר לעשות בחופשת הקיץ אם את לא מהמטיילות בחו"ל

אז הפעם עשיתי פוסט לכל אלה ששרים את השיר "אנחנו נשארים בארץ", ולא טסים לחו"ל בחופש הגדול, ורוצים להנות בחופש מחוויות אחרות בארצנו.




אז להלן אופציות של חוויות קצת אחרות..


לעשות יום חופש לעצמך-
בלי שעון מעורר, בלי ילדים ברקע רק את והשקט שלך עם דברים שאת אוהבת, קפה של בוקר, להתעדכן בווג איטליה , טיפול פנים, אודם, ותצאי , צאי למתחם שרונה, תעשי קניות, ספא, תטיילי בארץ..ותעשי מה שטוב לך.




להיכנס לערוץ שלי ולראות את כל הסרטונים שלי
- למי שלא יודעת פתחתי ערוץ אופנה, עם סרטונים בכל יום ראשון מעלה סירטון אחר, "ראשון בשיק" כל שנשאר לכן זה להירשם לערוץ ולהתרשם,ואפשרות אחרת היא לחפור כאן באתר יש לי ממש פוסטים טובים..כבר יותר משש שנים בלוגרית בטוח לא קראתן הכל.





ללמוד להתאפר - בתי הספר לאיפור של רוית אסף חברו לMAC, ומקיימים קורסים מקצועיים עם כל יסודות האיפור , עם מיטב המורים, ועם מוצרי האיפור של תעשיית הביוטי ,הוזמנתי שבוע שעבר להתרשם מהקורסים שרווית אסף מציעה והתרשמתי ממש לטובה..




כשאצא לחופש אשמח ללמוד כמה קורסים אצל רווית, כמו כן במסגרת הפגישה שלנו עם רווית אסף והשיתוף פעולה עם mac זכיתי ללמוד את הטרנדים המובילים באיפור לסתיו חורף 2016 .
ואם אתם מתעניינים לגבי לימודים ברוית אסף אתם יכולים להתעניין באתר של רוית אסף .


סדנת Diy-  "אומנות בחוטים"בהדרכה של מיכל ברוטפלד- זה ידוע שבנפש של כל אחת מאיתנו קיים פרץ של יצירתיות שחייבת לצאת ולהשתחרר מידי פעם, ואני מאמינה דגולה שסדנאות מסוג אלא הם גם כייפיות וגם מצליחות להוציא מאיתנו תכונות שלא ידענו על עצמנו לפני, לפני כשבוע הוזמנתי לחברה יקרה, רות ברונשטיין לסדנה מיוחדת שהמיוחד בה שמשדרגים כפכפים ע"י אומנות בחוטים, בסדנה למדנו איך לשזור בחוטי שעווה צבעונים ולקשט במגוון חרוזים איכותיים ותליונים ולהעניק לכל כפכף מראה שיקי ומעוצבבהתחלה לא הצלחתי להבין "איך קושרים? " אבל תוך כדיי דבקות וסבלנות למדתי כמו כולם לעצב לי נעל קייצית משודרגת, יש למיכל סדנאות נוספות כמו לשזור חוטים על קשתות או צמידים, וסדנאות קישוט סלים, מיכל מגיעה לבית הלקוחה עם כל הציוד והחומרים הדרושים, ואתן רק צריכות לארגן קבוצה ומקום,  הסדנאות מיועדות לילדות מגיל 6, לנערות נשים ולכל אחת שאוהבת ליצור, ממליצה בחום,הנאה מובטחת. לפרטים נוספים והזמנות -מיכל- "אומנות בחוטים" - טלפון  052-2530195.






תערוכות אומנות - בתור אחת שסיימה לימודי עיצוב אופנה תמיד כייף לי לפרגן למעצבים חדשים ומוכשרים, אז אומנם נכון לרגעים אלה אני כבר פחות מעצבת, אבל יום יבוא ואני השיק קפסולה משלי, צריכה טיימיניג נכון, עד אז תמיד נכון לקבל השראה משנקר ולהגיע לתערוכות הבוגרים שפתוחה לקהל הרחב, אז אם אתם זריזים מהרו..לא כדאי להפסיד.
תערוכת הבוגרים של  בית הספר לאמנות רב תחומית "שנקר"נפתחה וננעלת ב- 31.7ימי ושעות פתיחה : ימים א'-ה'  10:00-22:00 , יום ו' 10:00-13:00.


 כתובת: בניין עלית, רחוב ז'בוטינסקי 8 רמת-גן.

להלן הפרטים על התערוכות של"שנקר"-מחלקות  עיצוב פנים, מבנה וסביבה; עיצוב תכשיטים; תקשורת חזותית; עיצוב תעשייתי, עיצוב טקסטיל נפתחה וננעלת ב- 31.7 . ימי ושעות פתיחה : ימים א'-ה'  10:00-22:00 , יום ו' 10:00-13:00.
כתובת: רחוב אנה פרנק 12, רמת גן.


שופיניג כייפי - 

איזבלה משיקה את אתר הסחר וקולקציית הערב החדשה של המותג, בתור אחת שאוהבת מעצבים ישראליים, ועיצוב כחול לבן קל לי לפרגן לבעלת העסק נילי מרסי , יש לה סטייל מאוד כובש, נקי ומדויק,האתר מאוד נוח וידידותי,  אני את הקנייה שלי עוד לא עשיתי שם, מחכה לרגע הזה להתרווח על הספה ולשטוף את העיניים בסטייל, אבל עד אז מוזמנים להציץ באתר. אתר איזבלה.



נשיקות חמות

 שיהיה לכולנו חופש נעים, מלא בסטייל ובשיק

לימור אלזמי- יזמית אופנהסטייל יעוץ ותדמית 
052-8209320



אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי