מהו טרנד האוריינטלי שפרץ ומסרב לעזוב? - coca style

26 ביולי 2016

מהו טרנד האוריינטלי שפרץ ומסרב לעזוב?

אז בזמן האחרון בטח שמתן לב שטרנד האוריינטליות והמסורתיות קיים בכל מקום גם בתחום היופי וגם בתחום אופנה..

הג'לביות לא יוצאות מהאופנה..וכוס תה עם נענע היום זה מאסט (גם בקיץ) , אז הפוסט הפעם מבטיחה לכן שמי שתקרא את הפוסט עד הסוף, תעבור מהפך אוריינטלי.



אז איך החברות אופנה/טיפוח התגייסו לטרנד האוריינטלי-

מיכל נגרין תמיד הייתה כאן תמיד היה לה סגנון ייחודי משלה, סגנון מסורתי משלה,פרחוני,עליז, וצבעוני. לאורך כל השנים שמרה על "האמת העיצובית שלה", והשיקה טבעות אישיות עם האות האישית שלך..מה שאומר שאף אחת לא יכולה לקחת לך את הטבעת אלא אם כן את והיא אותה אות!! אני אהבתי, נכון מתאים לי.


בורז'ואה משיקה סדרת שפתונים למראה יומיומי בגימור ועמיד עד 10 שעות בצבעים אוריינטליים מהממים בצבעים אדום, פוקסייה,דובדבן ועוד..לכל אלה שחוששות אם האודם ירד ששתיתי את התה..אז התשובה האודם שרד את התה, משמע עמיד במיוחד.


רבלון- מכירות את העיניים הגדולות של הנשים עם ה"יופי אוריינטלי"שמעורר קנאה, אז באמצעות המסקרה החדשה של רבלון אולטרה ווליום אפשר ליצור עיניים מהפנטות.


המותג הבוטני איב רושה השיק שוב איפור על טהרת הבוטניקה בצבעיים אורנטליים מהממים כמו ירוק אקלפיטוס, סגול איריס, צהוב לימון.


ואיך אפשר לא לסיים באופנה - אז חברת סאקס-  SACK'S שמידי שנה מפתיעה בבדים ובטקסטורות וסטייל הורס..השיקו קולקציה שהייתי ממש שמחה שכולה תהיה אצלי בארון.

ועכשיו אחרי שסיימת את הפוסט לא בא לך איזה כוס תה עם נענע איתי ?


באהבה רבה 

נשיקות 
לימוא אלזמי- יזמית אופנה 
סטייל יעוץ ותדמית 
052-8209320

תגובה 1:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי