היי את, מחפשת מזל..יש לי טבעת בשבילך! - coca style

31 ביולי 2016

היי את, מחפשת מזל..יש לי טבעת בשבילך!

תעצמו עיניים ותחשבו מה היה קורה אם היו מביאים לכן מתנה "טבעת קסמים" שברגע שאת עונדת אותה כל מאווי נפשך מתגשמים לטובה.. נשמע טוב נכון.. יופי עכשיו תפקחי עיניים ותראי שזה לא כזה חלום.


לפני כמה שנים עשיתי הרצאת סטייל וסיפרתי לנשים כמה חשוב לענוד אקססוריז שאת מחוברת אליהם , תכשיטים שנותנים לך הרגשה אנרגטית היו כאלה שהאמינו לדבריי והיו כאלה שהיו "סקפטיות" והסקפטיות הזאת גרמה לי לעצור את ההרצאה ולספר להן סיפור של שלמה המלך, אז נכון שאני ידועה בתור אדם רוחני אבל לרגע לא חשבתי שהכניס את הסיפור המפורסם של שלמה המלך גם בהרצאות שלי וגם כאן בפוסט.. אבל תמשיכו לקרוא כי יש כאן סיפור עם העצמה, שלמה המלך ביקש ממשרתו בניה שישיג לו "טבעת קסם" שכל אדם שיענוד אותה יהיה לו מזל, בניה נסע וחיפש בכל עיר ומדינה ולא מצא , עד שנהפך למתוסכל, עד שאגיע לכפר נידח ומצא שם צורף , ושאל אותו האם הוא מכיר טבעת קסומה "שגורמת לסובל להיות מאושר", והצורף מיד הכין טבעת וחרט עליה אותיות "ג.ז.י" משמע  ראשי תיבות של "גם זה יחלוף ", שבניה הביא את הטבעת לשלמה המלך.. נצצו עיניו.. המסר הוא שלפעמים אנחנו עוברים ימים קשים, ותסכול ..אבל כל עוד האבן "מנצנצת" זה יחלוף, משמע טבעת עם אמונה. 

ואם תשאלו למה ספרתי לכן את הסיפור התשובה כי עברו שנים ואני מגלה שמשיקים טבעות שמשנים את החיים או במילים יותר פשוטות מכניסות מזל.. אז אני לא התפלאתי.. ובאתי להתרשם מהקולקציה שהשיקה רשת ג.ר.א.ס , טבעות  INSPIRE RING, קולקציית טבעות זהב משובצות אבני חן טבעיות. לכל אבן חן סגולות ייחודיות משלה אשר ביכולתן להשפיע על החיים. INSPIRE RING הינה סדרה חדשה ומיוחדת של טבעות המאפשרות ביטוי עצמי, מראה ייחודי ובחירת השילוב המושלם של טבעות המתאימות להשראה של אותו היום. 

קבלו הצצה נדירה של הטבעות- 


למי מיועדת הקולקציה?

1. לכל אלה שאוהבת עיצוב עדין קלאסי ואלגנטי-כל טבעת עשויה זהב 14 קראט, ומשובצת אבני חן טבעיות


2. לכל אלה שמאמינות בניסים-כל אבן חן סגולות ייחודיות משלה אשר ביכולתן להשפיע על החיים להפוך את חיינו במתוקים, העיקר היא להאמין.


3. לכל אלה שאוהבות ליצור ולהתפרע ולעורר השראה - בקנייה של מספר טבעות INSPIRE RING ניתן לעצב אינספור שילובים שונים בהתאם למצב הרוח, הבגד שבחרת, או כל מראה וסגנון שאת אוהבת, ליצור מראה ייחודי חדש והשראה חדשה.

אז איך לבחור טבעת מכל הטוב הזה ?

1. חשוב שאת מגיעה לחנות תהיי "פתוחה מחשבתית" -כדי לבחור את האבן הנכונה והשילוב לאותו יום צריך להשתמש באינטואיציה, ברגש ובהשראה.
2. לחשוב מה חסר לך, או מה היית רוצה שיהיה לך ולבחור אבן לפי האנרגטיות שלה.

האבני חן ומשמעותן -

בלו טופז-היא אבן השראה לחיזוק האהבה, השמחה והחכמה.
האבן סיטרין היא אבן השפע, מחזקת היצירתיות והביטחון העצמי. 
סמוקי היא "מגשימת החלומות" ונותנת כוח להגשים חלומות ולא רק לחלום אותם. 
אמטיסט-  מרגיעה, תומכת ומעודדת רוחניות
פרידוט- בעלת יכולת לריפוי, מגבירה חיוניות וממריצה מחשבה.
יהלום-  מצוינת לחיזוק הזוגיות, מסמלת עצמה, מנהיגות,שומרת על התום והטוהר הקיים בנו.
 טופז לבן- המכונה  "אבן האמת ," נפלאה למדיטציה ומחזקת טוהר ואותנטיות. 


כל מה שנשאר לנו זה  להאמין ממש כמו "שלמה המלך" שזאת טבעת קסמים,טבעת עם השראה טובה, שכל פעם שתסתכלי עליה תראי שאוטוטו האושר מתקרב.
 ניתן להשיג ברשת חנויות ג.ר.א.ס ברחבי הארץ.
מחיר: 489 ₪ לטבעת זהב 14 קרט.


שיהיה לכולנו מזל ושמחה  בחיים.

נשיקות חמות 
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית 
052-8209320 

2 תגובות:

  1. אוהבת את הרעיון הזה של טבעת עם משמעות, גם יכולה להיות מתנה מהממת ליום האהבה ;) הצילומים שלך מדהימים!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אהובה שלי, אני אוהבת כל דבר עם משמעות,אכן רעיון למתנה מקסימה..

      מחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי